درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 21 اردیبهشت 1403 - 04:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست

  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرگ عکاسی استوک؟
  اسرائیل الجزیره را ممنوع می‌کند، آمریکا تیک‌تاک را. ما می‌دانیم چرا
  چت‌بات قدرتمند هوش مصنوعی جدید به طور مرموزی در نیمه شب بازگشته است
  یافته‌های کلیدی گزارش وضعیت رسانه‌ها در سال ۲۰۲۴ برای متخصصان روابط‌عمومی
  اگر می خواهیم بهترین خود در عرصه روابط‌عمومی باشیم باید به استقبال چالش ها و کارهای نو برویم
  اخبار منفی را دنبال کنیم یا نه؟
  چشم‌انداز جستجوی مدرن
  5 مرحله ایجاد انگیزه در یک محیط حرفه‌‌‌ای
  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی
  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24944صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 5 مرداد 1395 - 21:49
روابط عمومی ها دستاوردها و عملکرد دولت را برای مردم از طریق رسانه ها تبیین کنند
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل ، دولت تدبیر و امید نقد رسانه ها را می پذیرد ، اما رسانه ها هم باید در چهارچوب وظایف قانونی خود عملکرد مثبت این دولت را برای مردم تشریح کنند.
  

روابط عمومی ها دستاوردها و عملکرد دولت را برای مردم از طریق رسانه ها تبیین کنند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمدتقی عباسپورمعاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل درجلسه ستاد بزرگداشت مقام خبرنگار که با حضور روسای ادارات شهرستان درفرماندار برگزار شد بیان داشت: رسانه ها می توانند با شفاف سازی و اغنای افکار عمومی حقایق را برای آن تشریح کنند.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه عاملی برای انعکاس فعالیت‌های مدیران اجرایی هستند افزود:این عزیزان موجب تسریع در روند کاری آنها می‌شوند.

عباسپور با تاکید براینکه خبرنگارانی که فعالیتی صادقانه دارند با آنهایی که رساله و هدفمندی دیگری دارند باید شناسایی شوند، عنوان کرد: این امر نه تنها خواسته دستگاه‌های اجرایی بلکه تحقق آن از سوی خبرنگاران نیز است.

فرماندار بابل با بیان اینکه امسال به منظور قدردانی از مقام شامخ عرصه قلم این شهرستان ماآمادگی برگزاری مراسم  تجلیل از خبرنگاران  این شهرستان را داریم،افزود: شغل این زحمت‌کشان عرصه قلم بسیار سخت و به نوعی کار فرسایشی است که شرایط جغرافیایی، فصلی، گرما و سرما را نمی‌شناسند؛ حتی هیچ چیزی جلودار کار آنها نیست.

این مسئول وظیفه دستگاههای اجرایی را هم در انعکاس دستاوردهای دولت تدبیر و امید مهم دانست و از تمامی روسای ادارات شهرستان بابل و متصدیان روابط عمومی آنان خواست تا دستاوردها و عملکرد دولت را برای مردم از طریق رسانه ها تبیین کنند.  

وی بیان داشت : یکی از نشانه های مظلومیت دولت یازدهم ، موضوع پرداخت های نامتعارف موسوم به فیش های نجومی است        .

این مسئول تصریح کرد: در حالی که اینگونه پرداختی ها ریشه در دولت قبلی دارد و از مصوبات دولت نهم و دهم است و ارتباطی به دولت تدبیر و امید ندارد ، متاسفانه عده ای به بهانه این اتفاق در صدد تخریب دولت برآمدند تا به اهداف سیاسی خود دست یابند.

معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان بابل: پوشیده ماندن دستاوردهای برجام را از دیگر نشانه های مظلومیت دولت یازدهم برشمرد و گفت : باید با در نظر گرفتن اقتصاد مقاومتی از ثمرات خوب برجام برای پیشرفت کشور استفاده کنیم.      

این مسئول گفت : انتخابات اسفند سال گذشته نشان داد که مردم از دولت تدبیر و امید رضایت دارند و جهت گیری آرا نشان می دهد که مردم چه می خواهند. 

معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان بابل: خوشبختانه به برکت نظام اسلامی مردم به بلوغ سیاسی رسیده اند و با اقدامات سیاسی نمی توان نظر آنان را تغییر داد و این ملت قدرت تشخیص و انتخاب خوبی دارند.

عباسپور: دولت تدبیر و امید نقد رسانه ها را می پذیرد ، اما رسانه ها هم باید در چهارچوب وظایف قانونی خود عملکرد مثبت این دولت را برای مردم تشریح کنند. 

معاون استانداروفرماندارویژه شهرستان بابل خاطرنشان کرد: برای نخستین بار برای تجلیل از مقام خبرنگاران در بابل ستادی تشکیل شده است و این نشانگر آن است که به رسانه و نقش اصحاب آن در آگاهی بخشی به جامعه اعتقاد داریم و خواهان تعامل سازنده با این قشر زحمتکش هستیم             .

((نقد منصفانه و بیان واقعیت‌ها می‌تواند مدیران را در رسیدن به تصمیم صحیح یاری دهد))

عیسی محمدی فیروزجایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل وقائم مقام ستادبزرگداشت هفته گرامیداشت خبرنگاردرشهرستان بابل نیز در این جلسه : ضمن تقدیر ازهمکاری بسیارخوب وارزشمند مهندس عباسپورمعاون محترم استانداروفرماندارویژه شهرستان بابل که حمایت همه جانبه خودرادربرگزاری مراسم روزخبرنگاراعلام داشتند تقدیر بعمل امده و با اشاره به نقش رسانه در تحولات جهان امروز، اظهار داشت: رسانه نقش محوری در عرصه‌های مختلف جامعه بشری ایفا می‌کند.

قائم مقام ستادبزرگداشت هفته گرامیداشت خبرنگاردرشهرستان بابل، به لزوم پایبندی به تعهدات رسانه‌ ای از سوی مطبوعات تاکید کرد و افزود: ارتقای سطح فکری، امنیت اجتماعی و اخلاقی از رسالت‌های رسانه‌ای است که باید مورد توجه قرار گیرد. نقد منصفانه و بیان واقعیت‌ها می‌تواند مدیران را در رسیدن به تصمیم صحیح یاری دهد.

این مسئول، از فعالیت خوب خبرنگاران بابل در سطح استان خبر داد و افزود: خبرنگاران بابل به دور از نگاه سیاسی و حزبی نقش موثری در ارتقا توسعه شهرستان دارند.

محمدی فیروزجایی بیان داشت : درخشش هایی را که بابلی ها در ابعاد علمی، فرهنگی و ورزشی کسب می کنند ، بخوبی در رسانه های شهرستان منعکس می شود و این کارشان ستودنی است.  

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل درادامه بیان داشت: امسال در نظر داریم مراسم تجلیل و تکریم از خبرنگاران در شان و منزلت این عزیزان باشد و اصحاب رسانه بدانند که زحماتی که آنان برای اطلاع رسانی بکشند ، از دید مسئولان پوشیده نمی نماند.

((مشارکت همه دستگاهها و نهادها به رشد و شکوفایی مطبوعات در این شهرستان کمک شایانی خواهد کرد))

علی یوسف نیا مسئول خانه مطبوعات شهرهای مرگزی منطقه 2 مازندران نیزدراین جلسه بیان داشت: ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای عزیز ایران بخصوص شهید قلم شهید محمودصارمی ودیگرشهدایی که دراین راستا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند یادوخاطره این عزیزان راگرامی داشته و بیان داشت: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوا در جامعه هستند زیرا آنها پل مستحکم ارتباطی بین مردم و مسؤولان تلقی شده و باید به آنها بیشتر از گذشته توجه شود.

این مسئول ادامه داد: تجلیل از اصحاب رسانه که هر ساله در ١٧ مرداد روز شهادت شهید صارمی برگزار می شود، فقط وظیفه فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست و تمامی سازمان ها و نهاد ها و دستگاههای اجرایی دراین شهرستان بزرگ باید در این امر مهم مشارکت کنند.

وی افزود: مشارکت همه دستگاهها و نهادها به رشد و شکوفایی مطبوعات در این شهرستان کمک شایانی خواهد کرد.

یوسف نیادرادامه با تاکید بر لزوم اطلاع رسانی برنامه های روز خبرنگار و تبلیغات محیطی در این خصوص، کار خبرنگاری را حساس خواند و گفت: حضور خبرنگاران در جامعه نیاز است و باید به این جایگاه به نحو شایسته نگاه کرد و این قشر زحمت کش را همیشه مورد توجه و تقدیر قرار داد .

این مسئول خاطرنشان کرد: خبرنگاران عزیزاین شهرستان تا کنون برای پوشش اخبار و رویدادهای این شهرستان بدون کوچکترین چشم داشتی تلاش کرده اند که اززحمات گرانقدرشان تقدیر بعمل می اید و در این راستا هم در اینجا باید از فرصت استفاده کنم و از خانواده های عزیزان خبرنگاران هم تشکر ویژه ی خود را اعلام نمایم که خلع نبود خبرنگاران در خانه تحمل کرده اند و پا به پای عزیزان خبرنگاران هم گام برداشته اند.

مسئول خانه مطبوعات شهرهای مرگزی منطقه 2 مازندران درپایان: بااشاره به اینکه مراسم تجلیل ازعزیزان اصحاب رسانه نسبت به سال گذشته باشکوهترخواهدبودبیان داشت: باتوجه به حمایتهای همه جانبه مهندس عباسپورمعاون محترم استانداروفرماندارویژه شهرستان بابل امیداست ، برنامه های امسال روزخبرنگار انچه در شأن و منزلت جایگاه خبرنگاران سخت کوش این شهرستان میباشد بتوانیم انجام وظیفه نماییم.

 

منبع: آریا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  معرفی کتاب: فرهنگ جامع واژگان روابط‌عمومی


  ده فیلم سینمایی برای مدیران روابط‌عمومی


  ۹ راه برای ایجاد احترام بدون گفتن یک کلمه


  معرفی کتاب: مدیریت مستندسازی در روابط‌عمومی


  اگر کسی به ما حرف بدی می‌زند چه‌کار کنیم؟


  چشم‌انداز جستجوی مدرن


  اضطراب اطلاعاتی


  اطلاعات غلط و اطلاعات نادرست


  روابط‌عمومی در عصر ابهام


  ادغام رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی‌: چند نکته


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد