درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 16:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24911صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 3 مرداد 1395 - 11:31
تأسیس رشته روابط عمومی در دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی
مرکز علمی کاربردی گفتمان انقلاب اسلامی با هدف تحقق روابط عمومی اخلاق محور و منطبق با شاخصه های سواد رسانه ای، پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی روابط عمومی را در دستور کار خود قرار داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رئیس مرکز علمی کاربردی گفتمان انقلاب اسلامی با اعلام این خبر افزود: از آنجا که مبارزه با فساد نیازمند استفاده از ظرفیتهای رسانه های جمعی است، دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی قصد دارد با ارائه تعریفی جدید از روابط عمومی در راستای تحقق گفتمان مقام معظم رهبری در حوزه ارتباطات و علم روابط عمومی گام بردارد.
ناصر فخاری با بیان اینکه اکنون برخی روابط عمومی ها تبدیل به ابزاری برای پوشاندن و تحریف واقعیات شده اند، ادامه داد: به نظر می رسد برخی مدیران روابط عمومی ها از مسیر انقلابی بودن خارج شده اند و لازم است شاهد تحولی جدی بر اساس گفتمان انقلاب اسلامی در رشته روابط عمومی باشیم.
وی از برگزاری نخستین جلسه گروه علمی تخصصی روابط عمومی در روز گذشته(جمعه) خبر داد و تأکید کرد: با توجه به اینکه سطح اساتید دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی بالاتر از استانداردهای موجود است، همه نخبگان، اساتید و مدیرانی که معتقد هستند توانایی مشارکت در بومی سازی علم روابط عمومی و کارآفرینی منطبق با ارزش های اسلامی در رشته روابط عمومی را دارند، می توانند رزومه های خود را به نشانی gofteman.ac@gmail.com برای دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی ارسال کنند.
بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی، این دانشگاه از سال های گذشته تا کنون در رشته های علوم سیاسی و مدیریت فرهنگی دانشجو می پذیرد.

 

منبع: ایرنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد