درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 21:40   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24907صفحه نخست » یکشنبه، 3 مرداد 1395 - 09:53
یک‌دهم کاربران قربانی جرائم سایبری
جرائم سایبری نسبت به آنچه که از قبل پیش‌بینی می‌شد در گستره وسیع‌تری صورت می‌گیرد و ارقام جدید منتشر شده از سوی «سازمان ملی آمار» بریتانیا نشان می‌دهد از هر ۱۰ کاربر بزرگسال یک نفر قربانی این نوع جرائم از جمله عملیات‌های هکری یا کلاهبرداری‌های سایبری شده‌ که این روند نسبت به گمانه‌زنی‌های قبلی بزرگتر است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، جرائم سایبری نسبت به آنچه که از قبل پیش‌بینی می‌شد در گستره وسیع‌تری صورت می‌گیرد و ارقام جدید منتشر شده از سوی «سازمان ملی آمار» بریتانیا نشان می‌دهد از هر ۱۰ کاربر بزرگسال یک نفر قربانی این نوع جرائم از جمله عملیات‌های هکری یا کلاهبرداری‌های سایبری شده‌ که این روند نسبت به گمانه‌زنی‌های قبلی بزرگتر است.

 

گزارش بررسی جرائم انگلستان و ولز (CSEW) برای نخستین بار به‌صورت رسمی وسعت جرائم سایبری از جمله کلاهبرداری‌ها، انتشار بدافزار یا حملات ویروسی، سرقت‌های بانکی یا دیگر اطلاعات شخصی و دیگر تخلفات آنلاین را نشان داد. به گزارش وب‌سایت Zdnet، پیش از این آمارهایی به‌صورت غیررسمی منتشر شده بود که نشان می‌داد در طول یک سال 8/ 3 میلیون حمله سایبری صورت می‌گیرد. ولی آمارهای رسمی جدید حاکی از آن است که گستره این حملات بسیار وسیع‌تر از رقم مذکور است و تقریبا می‌توان گفت در طول یک سال 8/ 5میلیون حمله سایبری صورت می‌گیرد. با این گزارش جدید مشخص شد در طول یک سال 8/ 3میلیون کلاهبرداری سایبری انجام می‌شود که در این بین دو میلیون اتفاق در قالب سوءاستفاده‌های رایانه‌ای صورت می‌گیرد. این سوءاستفاده‌ها در قالب عملیات‌ هکری و تخریب عمدی سیستم‌های رایانه‌ای صورت می‌گیرد. معمول‌ترین روش کلاهبرداری‌های سایبری به سرقت‌های بانکی و سوءاستفاده از اطلاعات کارت‌های اعتباری مربوط می‌شود که دوسوم حملات در این زمینه از نوع یاد شده است. آمارها نشان می‌دهد 5/ 2 میلیون کاربر در یک سال درگیر این مشکل بوده‌اند. در این میان آمارهایی مربوط به کلاهبرداری‌های غیرسرمایه‌گذاری هم ثبت شده است که از جمله آنها می‌توان به سرقت از فرآیندهای خرید آنلاین یا تماس‌های جعلی از طریق خدمات رایانه‌ای اشاره کرد. در مجموع یک میلیون کاربر معادل ۲۸ درصد حملات سایبری با این مساله روبه‌رو بوده‌اند.

 

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3820

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد