درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 12:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24905صفحه نخست » دوشنبه، 4 مرداد 1395 - 20:39
نگرانی از اعمال تخفیف اینترنتی به مشترکان
شرکت شاتل از کاهش قیمت اینترنت برای کاربران اینترنت خبر داد و مدیرعامل این شرکت همزمان خواستار اجرای کامل مصوبه 237 رگولاتوری شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، شرکت شاتل از کاهش قیمت اینترنت برای کاربران اینترنت خبر داد و مدیرعامل این شرکت همزمان خواستار اجرای کامل مصوبه 237 رگولاتوری شد.  احمدرضا نخجوانی با اشاره به دغدغه‌های این شرکت در اجرای مصوبه 237 گفت: تمام نگرانی ما این است که سرنوشت اجرای این مصوبه هم به سرنوشت مصوبه 181 رگولاتوری تبدیل شود چراکه دو سال پیش شرکت‌های دارنده پروانه براساس مصوبه 181 تخفیف‌های لازم به کاربران نهایی را ارائه کردند اما در نهایت شرکت‌های مخابرات استانی و شرکت ارتباطات زیرساخت تخفیف‌های درنظر گرفته شده در این مصوبه را به‌طور کامل و منطبق با مصوبه یادشده به شرکت‌ها ارائه نکردند. در نهایت همین موضوع باعث ایجاد تفاوت‌حساب در صورت‌های مالی شرکت و وارد شدن ضرر به شرکت‌های اینترنتی شد. او در ادامه با اشاره به درخواست شرکت‌های FCP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای اجرای دقیق مصوبه 237افزود: برای اینکه کاربران نهایی این‌بار بتوانند طعم کاهش قیمت سرویس اینترنت خود را بچشند، پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت تخفیف‌های لازم براساس این مصوبه جدید را به شرکت‌های دارنده پروانه بدهند و در مرحله بعد فعالان این حوزه قیمت سرویس اینترنت کاربران نهایی را کاهش دهند. وی تاکید می‌کند که اگر این ایده هم مورد قبول واقع نشود، به هر حال شاتل خود را ملزم به اجرای دستورات و مصوبات رگولاتوری می‌داند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3820

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد