درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 19:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2489صفحه نخست » ادامه مطلب سهچهارشنبه، 11 بهمن 1391 - 19:06
روابط عمومی. یک ابزار قدرتمند که می تواند شما را به موضوع صحبت تبدیل کند
  

چگونه شرکت های هوشمند از روابط عمومی برای شناخته شدن استفاده می کنند


شارا، زهرا بابازادگان- آنچه برای شناساندن ایده های جدید بازاریابی خود بدون هزینه زیاد (یا حتی بدون هزینه)، لازم است بدانید.
حتی بهترین ایده های جهان هیچ معنایی نخواهند داشت اگر کسی درباره آن ها چیزی نداند. هر ایده ای نیازمند بازاریابی، ترویج و تبلیغ در سطح ملی و حتی جهانی است تا به طور ویروسی در همه جا پخش شود.
شرکت های متمول می توانند مبارزات بازاریابی واقعی راه اندازی کنند و امیدوار باشند به طور ویروسی همه جا پخش خواهند شد. اما چه کار خواهید کرد هنگامی که پول خیلی زیادی ندارید؟ این همان پی آر است؛ روابط عمومی. یک ابزار قدرتمند که می تواند شما را به موضوع صحبت در شهر تبدیل کند بدون صرف هزینه زیاد. اما تنها در صورتی که به خوبی انجام شود.
من برای همه شرکت هایم، سال ها از روابط عمومی به عنوان یک ابزار بسیار موثر بازاریابی و تبلیغاتی استفاده کرده ام و در آن سال ها از درس های بسیار ارزشمندی آموختم.


1- هیچ کس اهمیتی به داستان شما نمی دهد.
از دیدگاه شما، شرکت شما جالب است و محصولات شما بهترین ها هستند. اما هر کارآفرینی همین اعتقاد را دارد و خبرنگاری که مطلب خبری خود را برای او می فرستید در این هفته از همه شرکت هایی که با او تماس گرفته اند مطلب خبری مشابه ای را دریافت کرده است. 
کسی اهمیت نمی دهد که شما یک شرکت جدید راه اندازی کرده اید. کسی اهمیت نمی دهد که مجموعه ای دیگر از محصولات در جهان به راه انداخته شده است.
رسانه ها به یک چیز علاقه مندند: تاثیر محصول شما. به زندگی هایی که تغییر یافته و یا بهتر شده توسط شرکت و محصول شما.


2- کارشناسان روابط عمومی درباره خودشان مطلب نمی نویسند.
آن ها درباره مشتریان خود مطلب می نویسند.
در حالی که انتشار محصول شما چیز جالبی نیست، این واقعیت که کسی به چیزی جدید و یا قابل توجه دست یافته، یک داستان است و اگر شما و محصول تان ابزار مورد استفاده کسی قرار گرفته، شما به طور غیرمستقیم بخشی از داستان و قهرمان آن هستید.


3- یک مثال قدرتمند روابط عمومی
برای بسیاری از خبرنگاران یا خوانندگان آن ها، داستانی در مورد یک وب سایت جدید که بلیط هواپیمایی با تخفیف را به فروش می رساند موضوع جالبی نیست، اما داستانی در مورد دوقلوهای گمشده ای که بعد از مدت ها دوری همدیگر را یافته و به خانواده بازمی گردند موضوعی خواندنی و جالب است و این واقعیت که دوقلوها عنوان کنند که به خاطر فلان وب سایت که باعث شد آن ها قادر به سفر مقرون به صرفه و یافتن یکدیگر شوند موضوع جالبی است. ناگهان کسب و کار جدید خود را می توانید در اخبار، درست در کنار داستانی که باعث می شود هر کس احساس خوبی داشته باشد می شنوید و نام شما و محصول تان بارها و بارها - بدون هیچ هزینه ای ذکر می شود و به این ترتیب با سرعتی که داستان ذکر می شود به طور ویروسی همه جا پخش می شوید.
بنابراین به مشتریان خود فکر کنید. یک داستان واقعی از این که چگونه وجود شرکت شما باعث یک اتفاق خوب در زندگی مشتریان تان شده پیدا کنید. در واقع از مشتریان خود بخواهید داستان های خود را به شما ایمیل کنند. سپس داستان مشتریان خود را – نه داستان خودتان را- به جهان بگویید. این همان چیزی است که یک داستان جالب را می سازد – داستانی که ممکن است به طور ویروسی پخش شده و شما را همراه خود ببرد و معروف کند.
 

منبع اصلی: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد