درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 02:33   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24746صفحه نخست » ادامه مطلب چهارشنبه، 26 تیر 1395 - 03:31
گوگل و انقلاب زنان در جهان اموجی‌ها
بیش از ۹۰ درصد جمعیت آن‌لاین جهان از اموجی‌ها استفاده می‌کنند، صورتک‌ها و آدمک‌هایی که قرار است منتقل کننده‌ی احساس کاربران نظیر غم یا شادی یا گزارشی از فعالیت‌های آن‌ها باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بیش از ۹۰ درصد جمعیت آن‌لاین جهان از اموجی‌ها استفاده می‌کنند، صورتک‌ها و آدمک‌هایی که قرار است منتقل کننده‌ی احساس کاربران نظیر غم یا شادی یا گزارشی از فعالیت‌های آن‌ها باشد. برای مثال آدمکی که در حال دویدن است می‌تواند بی آن‌که کاربر مجبور به استفاده از کلمات باشد، نشان‌دهنده‌ی فعالیت او باشد. اما مشکل این‌جا است که بیش‌تر این آدمک‌ها که در حال انجام فعالیتی هستند، نظیر آدمکی که پلیس است یا آدمک‌های ورزشکار، مرد هستند.

 

زنان در دنیای اموجی‌ها بیش‌تر در حال شانه زدن مو هستند یا با تور سفید عروسی یا با تاجی بر سر دیده می‌شوند. حالا کمپانی گوگل، یکی از غول‌های دنیای تکنولوژی جهان، در آستانه روز جهانی اموجی (۱۷ ژوئیه) اعلام کرده که فکری برای این نابرابری کرده است.

کمپانی گوگل روز پنج‌شنبه (۱۴ ژوئیه/ ۲۴ تیر) با اعلام این‌که تا کنون به تنوع در میان زنان و توانمندسازی دختران جوان از طریق اموجی‌ها کم‌تر توجه شده است از طراحی اموجی‌های جدید خبر داد. کمپانی گوگل در پستی وبلاگی اعلام کرد در حالی که اموجی‌ها مردان را بیش‌تر در موقعیت‌های شغلی و فعالیت‌های گوناگون نشان می‌دهند، زنان را در موقعیت‌های شغلی یا در حال انجام فعالیت‌هایی نظیر ورزش به نمایش نمی‌گذارند. گوگل روز پنج‌شنبه اعلام کرد که تا کنون اموجی‌ها نتوانسته‌اند نمایشگر زندگی زنان و "نقش محوری‌" باشد که آن‌ها در جهان امروز ایفا می‌کنند.

بیش‌تر بخوانید: کابل‌ اینترنت پرسرعت گوگل آمریکا را به ژاپن وصل کرد

گوگل در پستی که در وبلاگ رسمی خود منتشر کرد، نوشت که در ماه مه امسال طرحی را برای افزودن اموجی‌هایی برای نمایش زنان در مشاغل مختلف به کمیته فنی یونی‌کد ارایه داده بود. بر این اساس از آن زمان گوگل و این کمیته برای طراحی اموجی‌های جدید همکاری داشته‌اند. به گزارش گوگل روز پنجشنبه یونی‌کد بر سر ۱۱ اموجی جدید که زن‌ها (و در برخی موارد مردان) را در موقعیت‌های شغلی نشان می‌دهد با گوگل به توافق نهایی رسیده است. این اموجی‌ها افراد را با رنگ‌های پوست مختلف نشان می‌دهند بنابراین تنوع‌شان به بیش از ۱۰۰ مورد خواهد رسید.

یونی‌کد همچنین قرار است تعداد زن‌ها و مردها را به طور کلی به ۳۳ مورد افزایش دهد. از آن میان زنان در حال فعالیت‌هایی نظیر دوچرخه‌سواری یا دویدن که قبلا صرفا متعلق به مردان بود به اموجی‌ها افزوده خواهند شد. مردان نیز در موقعیت‌هایی نظیر کوتاه کردن موی سر که قبلا صرفا اموجی زن آن موجود بود نمایش داده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: زنان مهندس ایران به دنبال استارت‌آپی از آن خود

این تغییرات به این معنی است که بالاخره کاربران خواهند توانست از اموجی‌هایی که در آن‌ها زنان در آن‌ها کشاورز، دانشمند، مهندس کامپیوتر، تاجر و … هستند استفاده کنند. گوگل در وبلاگ خود نوشته است که اموجی‌های جدید بخشی از تلاش این کمپانی برای نمایش بهتر زنان در دنیای تکنولوژی است.
گوگل همچنین اعلام کرده است که در آستانه روز اموجی، پروژه بزرگ Made with Code که برای فعال کردن بیش‌تر دختران در جهان تکنولوژی است، طرحی را ارایه کرده است که به دختران آموزش می‌دهد چطور برای ساخت اموجی‌ها کدنویسی کنند.

گوگل اعلام کرده است که این اموجی‌ها به نسخه‌های جدید سیستم عامل اندروئید و همچنین به دیگر سیستم‌های عامل‌ افزوده خواهد شد چرا که یونی‌کد در پی آن است که این اموجی‌های جدید در بیش‌تر گوشی‌ها قابل دسترسی باشند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد