درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24700صفحه نخست » چهارشنبه، 23 تیر 1395 - 11:42
بروز مشکل در فرآیند فروش لینکدین به مایکروسافت
تنش ایجاد شده در فرآیند فروش لینکدین به مایکروسافت از آنجایی شکل گرفته که هافمن، موسس و رئیس هیات مدیره لینکدین مایل به فروش این شرکت در قالب استفاده از راهکار ترکیبی دریافت وجه نقد و سهام مایکروسافت بوده اما سهامداران دیگر این شرکت، نظر متفاوتی دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، تنش ایجاد شده در فرآیند فروش لینکدین به مایکروسافت از آنجایی شکل گرفته که هافمن، موسس و رئیس هیات مدیره لینکدین مایل به فروش این شرکت در قالب استفاده از راهکار ترکیبی دریافت وجه نقد و سهام مایکروسافت بوده اما سهامداران دیگر این شرکت، نظر متفاوتی دارند. وقتی صحبت از خرید یک شرکت می‌شود، اگرچه قیمت پیشنهادی خریدار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اما حقایق مخفی بیشتری نیز در این زمینه وجود دارند که ما در اکثر موارد از آنها بی‌خبریم. درباره قرارداد مایکروسافت و لینکدین، این موضوع در قالب قدرت زیاد موسس این شرکت و البته حجم سهام و قدرت رای‌دهی بالای او خودنمایی می‌کند.  همان‌طور که می‌دانید خرید لینکدین توسط مایکروسافت با توجه به مبلغ پیشنهادی 26 میلیارد دلاری سروصدای زیادی به‌پا کرد. این در حالی است که هافمن که تنها 11 درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد، به سلاحی مخفی یعنی سیستم رای‌دهی 10 به 1 تجهیز شده است. سیستم ویژه‌ای که بر اساس آن به ازای هر یک حق رای برای دیگران، او 10 حق رای داشته و در مجموع، 53 درصد از آرا را کنترل خواهد کرد.  از سوی دیگر، در صورتی که لینکدین تنها در ازای پرداخت وجه نقد به فروش برسد، هافمن ملزم به پرداخت مالیات قابل توجهی به مبلغ 88/ 2 میلیارد دلار خواهد بود و البته در طرف مقابل، سرمایه‌گذاران لینکدین به‌عنوان سهامداران شرکتی که نرخ رشد بالایی را تجربه می‌کند حاضر نیستند در مقابل فروش این شرکت، سهام مایکروسافت به‌عنوان شرکتی با نرخ رشد پایین را دریافت کنند.  کشمکش‌ها در نهایت به جایی رسیده که هافمن قرارداد معامله تمام نقدی را با اکراه به امضا رسانده است. با این وجود، او همچنان از امضای پیش‌نویس قراردادی که او را ملزم به ارائه رای مثبت برای انتقال سهامش به مایکروسافت خواهد کرد، سر باز می‌زند، زیرا به عقیده او، امضای چنین توافقی به معنای پایان یافتن دوران استفاده او از سیستم ویژه رای‌گیری خواهد بود.  با این اوصاف، باید منتظر ماند و دید تنش‌های موجود در شرکت لینکدین چه آینده‌ای را برای فروش این شرکت به مایکروسافت رقم خواهد زد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3811

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد