درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 17:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24661صفحه نخست » دوشنبه، 21 تیر 1395 - 06:12
احتمال هک شدن گوشی‏های هوشمند توسط ویدئوهای یوتیوب
صدای آرام و در محدوده فرکانسی خاصی که توسط نفوذگران در پس‌زمینه ویدئوهای یوتیوب به‏کار گرفته می‏شود می‏تواند فرامین صوتی را بدون آگاهی کاربر به گوشی هوشمند او ارسال کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، صدای آرام و در محدوده فرکانسی خاصی که توسط نفوذگران در پس‌زمینه ویدئوهای یوتیوب به‏کار گرفته می‏شود می‏تواند فرامین صوتی را بدون آگاهی کاربر به گوشی هوشمند او ارسال کند. به گفته پروفسور دانشگاه جورج تاون، سیستم‏های تشخیص صوتی ادغام شده در سرویس‏هایی مانند Google Now، Siri شرکت اپل یا حتی کورتانای مایکروسافت می‏توانند فرصت‏های جدیدی را برای دسترسی بدون اجازه نفوذگران به گوشی‏های هوشمند ایجاد کنند. پروفسور Sherr در این باره می‏گوید: «اگرچه این راهکار ممکن است همیشه پاسخگو نباشد اما حداقل در مواردی چشمگیر از نظر کمی و کیفی می‏تواند نفوذگران را یاری دهد. به عنوان مثال، در صورتی که یک میلیون کاربر از ویدئوی یک گربه در یوتیوب بازدید کنند و پیامی صوتی توسط نفوذگران در پس‏زمینه این ویدئو قرار گرفته باشد، این احتمال هم وجود دارد که گوشی 10 هزار کاربر در نزدیکی اسپیکرهای رایانه باشد. از این تعداد، اگر 5 هزار گوشی هوشمند با توجه به فرمان صوتی دریافتی، آدرس اینترنتی آلوده به بدافزاری را باز کنند، در نهایت 5 هزار گوشی آلوده به بدافزار و تحت کنترل نفوذگران خواهیم داشت.» به گفته Sherr، در صورتی که نفوذگران از مکانیزم نرم‏افزارهای تشخیص فرامین صوتی به خوبی آگاهی داشته باشند می‏توانند به بهترین نحو ممکن از این ابزار سوءاستفاده کنند. به گفته این متخصص، توسعه‏دهندگان نرم‏افزارهای تشخیص فرامین صوتی با به‏کارگیری فیلترهایی که میان صدای انسان و صدای خروجی از رایانه‏ها تفاوت قائل شود می‏توانند مانعی در برابر این اقدامات نفوذگران ایجاد کنند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3809

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد