درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 15:16   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
  هوش مصنوعی جدید مایکروسافت چهره‌ها را از روی عکس‌ها متحرک می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2454صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 6 بهمن 1391 - 23:59
ضرورت تداوم تعاملات کارگزاران مسلمان روابط عمومی
روابط عمومی اسلامی نهادی است که می تواند مدیریت را به سوی خیر و آخرت رهنمون باشد و در کنار آن جریان عمومی کار را به سمت خدمتگزاری پیش ببرد، نمونه ای از یک روابط عمومی اسلامی است.
  

شارا، ابراهیم دربانیان مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین-  آموزه های دینی به ما می گویند که پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (س) رابط و واصل میان پروردگار عالم و خلق خدا که بندگان و عبادت کنندگان درگاه او هستند بشمار می روند. لذا دستورات الهی از سوی خداوند برای هدایت خلق بر پیامبر اسلام (ص) نازل شد تا راهی برای ارتباط و گفت و گوی دوجانبه خالق و مخلوق باشد. روابط عمومی پل ارتباطی بین دستگاه و جامعه است و به طور یقین پل هایی که اگر مستحکم نباشند از بهره ذهنی لازم هم برخوردار نخواهند بود. روابط عمومی علم و هنر ارتباط انسان ها با یکدیگر، تکریم ارباب رجوع، آگاهی از نظرات دیگران، علم نفوذ در دل ها، مشاوره با مخاطبان، اطلاع رسانی، تسهیل کننده یک بستر ارتباطی دوسویه و سالم با مخاطبان و مواردی این چنین است که با نگاهی حتی ظاهری در سیره انبیای الهی به ویژه پیامبر اعظم (ص) و ائمه معصومین در می یابیم که تمامی این موارد حتی با دقت و هنرمندی بیشتری در تعالیم الهی و سیره آن بزرگواران ساری و جاری بوده است. پیش از آن که روابط عمومی به شکل امروزی توسط اندیشمندان غربی بنیان گذاشته و مصادره به مطلوب شود، اسلام در این زمینه پیشرو و پیشتاز بوده است.
 در هر حال روابط عمومی اسلامی نهادی است که می تواند مدیریت را به سوی خیر و آخرت رهنمون باشد و در کنار آن جریان عمومی کار را به سمت خدمتگزاری پیش ببرد، نمونه ای از یک روابط عمومی اسلامی است. آن چه حایز اهمیت است همت و تلاش مشترک کارگزاران مسلمان روابط عمومی است تا به مدد فناوری های نوین ارتباطی در جریان سازی و نهادینه سازی نوع جدیدی از نهاد روابط عمومی به ایفای نقش ارزنده خود بپردازند.
 امید آن که بهره گیری از ذخایر ارزشمند دین مبین اسلام، برای بکارگیری مولفه های ماندگار و انسانی آن در روابط عمومی ها، با رویکرد متعهدانه و دلسوزانه تمامی فعالان عرصه روابط عمومی ایران اسلامی و سایر ملل مسلمان، در به تصویر کشیدن و معرفی ناب ترین نوع روابط عمومی جهان، موثر و مفید واقع شود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد