درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 16:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24519صفحه نخست » شنبه، 12 تیر 1395 - 21:06
کدام روزنامه ها بیشترین دریافتی را از طرح اشتراک داشته‌اند؟
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روزنامه‌های روزان، فرصت امروز و هنرمند مجموعا رقمی بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان را از محل اجرای ۱۲ماهه طرح اشتراک نشریات در سال ۹۴ دریافت کردند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- روزنامه‌های روزان، فرصت امروز و هنرمند مجموعا رقمی بالغ بر ۶۵۰ میلیون تومان را از محل اجرای ۱۲ماهه طرح اشتراک نشریات در سال ۹۴ دریافت کردند.

به گزارش ایسنا و بر اساس جدول منتشر شده جزئیات ارقام پرداختی دولت به مطبوعات،
روزنامه  روزان با دریافت ۲۲۷ میلیون تومان، فرصت امروز با ۲۱۴ میلیون تومان و هنرمند با ۲۱۳ میلیون تومان بیشترین درآمد حاصل از اجرای طرح اشتراک نشریات طی سال گذشته را به خود اختصاص داده اند.

بنا براین گزارش نشریات توریسم، گل، صمت، اقتصاد پویا،‌۹۰، ابتکار و تجارت نیز رتبه های بعدی این فهرست را به خود اختصاص داده اند.

سال گذشته، معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رقمی بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان برای طرح اشتراک نشریات کشور هزینه کرد.

همچنین در بخش خرید مجلات برگشتی، نشریات چلچراغ، هفت روز زندگی و خانواده بیشترین یارانه را از محل اجرای این طرح دریافت کردند.

بر اساس این جدول، نشریات چلچراغ با ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، هفت روز زندگی با ۶ میلیون تومان و خانواده با ۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان نشریاتی هستند که بیشترین یارانه را از محل اجرای این طرح دریافت کردند.

همچنین نشریاتی چون،‌ نیک و نو با ۵ میلیون تومان، صدا با ۴ میلیون تومان، آشپزی خانواده سبز با ۳ میلیون تومان و نشریات خانواده سبز، خانه جدول، راز و راه زندگی هر کدام با دریافت ۳ میلیون تومان رتبه های بعدی این جدول را به خود اختصاص دادند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد