درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 20:46   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24517صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 12 تیر 1395 - 12:22
مدیرکل روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز
روابط عمومی‌ها طراحان راه‌های ارتباطاتی هستند
در دنیای ارتباطات امروز، روابط عمومی ‌ها به عنوان یکی از بخش‌های اصلی، می‌بایست در تصمیم‌سازی‌های کلان سازمان، نقشی راهبردی و استراتژیک داشته باشند.
  

روابط عمومی‌ها طراحان راه‌های ارتباطاتی هستند

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)،  محسن قائمی‌نسب، مدیرکل روابط عمومی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در دیدار با علی شوق ‌‎بنام دبیر چهارمین کنفرانس حرفه‌ایگرایی در روابط عمومی، با بیان این مطلب افزود: مدیران و کارشناسان روابط عمومی می‌بایست به این نکته توجه ویژه داشته باشند که امروزه و با توجه به پیشرفت‌های صورت پذیرفته در دنیای تکنولوژی و همچنین بکارگیری ابزارهای مختلف در زمینه اطلاع‌رسانی و تولید محتوا، در کنار افزایش سطح سواد رسانه‌ای جامعه، نمی‌توان تنها به انجام وظایفی که در گذشته برعهده این نهاد بود اکتفا کرد چرا که در اینصورت شاهد بروز اتفاقات ناخوشایندی در روند فعالیت‌های سازمان خواهیم بود.

قائمی‌نسب ادامه داد: در شرایط فعلی روابط عمومی ‌ها دیگر مانند پل ارتباطی در سازمان عمل نمی‌کنند بلکه‌ همانند طراحان راه‌های ارتباطی، تعیین‌کننده محل قرارگیری این پل و یا پیچ و خم‌های ارتباطی در این مسیر هستند و می‌بایستی با بکارگیری هر چه بهتر فناوری‌ها به منظور شناسایی نیاز مخاطبان و دستیابی به اهداف سازمان، گامی مهم و اساسی در راستای ارایه مشاوره به مدیران و نیز شرکت در تصمیم‌سازی‌های کلان سازمان خود بردارند.

در ابتدای این دیدار علی شوقی‌بنام، دبیر چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی ضمن ارایه گزارشی در خصوص دوره‌های گذشته این کنفرانس، به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص موضوعات و محورهای این کنفرانس پرداخت و گفت: در چهارمین دوره از این کنفرانس تلاش برگزارکنندگان بر این موضوع استوار است که بتواند در انتهای برگزاری این دوره با ارایه نقشه راه برای پیاده‌سازی موضوعات مورد بحث در سازمان، به ارتقای علمی و عملی آن کمک نمایند.

چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی شهریورماه سالجاری با محورهای حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی، اصول و مبانی، حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی، تکنیک‌های ارتباطات خلاق، حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی، مدیریت تحلیل و پایش افکار عمومی، حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی، مدیریت هویت برند و حرفه‌ای‌ گرایی در روابط عمومی، تشریفات نوین برگزار خواهد شد.

علاقمندان به این کنفرانس می‌توانند با مراجعه به سایت i-pr.ir و یا تماس با شماره تلفن 88807453، نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.

 

منبع: ستاد خبری کنفرانس حرفه ای گرایی در روابط عمومی

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد