درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 01:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24420صفحه نخست » چهارشنبه، 9 تیر 1395 - 11:33
شکوفایی اقتصادی در سایه حضور فعال در رسانه اجتماعی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سایت مجمع جهانی اقتصاد در گزارشی به بررسی نقش شبکه های اجتماعی در بازار کار و رشد اقتصادی پرداخته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سایت مجمع جهانی اقتصاد در گزارشی به بررسی نقش شبکه های اجتماعی در بازار کار و رشد اقتصادی پرداخته است.

تحلیل جدید کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه نشان می‌دهد روسای قدرتمندترین کشورهای دنیا هنوز رسانه اجتماعی را به عنوان یک حواس پرتی به شمار می‌آورند و 61 درصد آن‌ها به هیچ وجه در رسانه های اجتماعی حضور ندارند. حتی تعدادی از شرکت‌ها دارای توئیتر و دیگر شبکه‌ها هستند، اما از آن استفاده نمی کنند.


با این حال، روندهای مصرف‌کننده دقیقا در جهتی متضاد عمل می‌کنند و بیش از دو میلیارد نفر در سراسر جهان هم اکنون کاربر رسانه‌های اجتماعی هستند و یک کاربر به طور متوسط حدود دو ساعت در روز را در رسانه‌های اجتماعی می‌گذراند. مطالعات نشان داده از چهار مصرف کننده، یک مصرف‌کننده اعلام کرده‌ که رسانه اجتماعی بر روی تصمیمات وی در مورد خریدکردن تاثیر می‌گذارد.


چنانچه از رسانه‌های اجتماعی به درستی استفاده شود، آن ها می‌توانند نوعی ابزار بهره‌وری، یک کانال پخش جهانی و منبع مهم مصرف کننده باشد. هم اکنون رسانه‌های اجتماعی به کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه، رویکردی مستقیم را درباره آنچه مصرف‌کنندگانشان فکر می‌کنند و انجام می‌دهند، به صورت بلادرنگ ارائه می‌دهد. این امر نیازمند حداقل تلاش و زمان است.


امروزه، اعتمادسازی بین مصرف‌کنندگان و کارمندان نیازمند رویارویی انسانی و واقعی است. این در حالی است که رسانه اجتماعی نمایانگر یکی از قدرتمندترین رویکردها برای انجام این کار به صورت کارآمد است.


زمانی که شرکت های کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی و توسعه پستی را بر روی رسانه‌های اجتماعی قرار می‌دهند، حدود 70 درصد افراد حرفه‌ای گزارش می‌کنند که این امر شرکت را به مکان جذابتری برای کار کردن تبدیل می‌کند.


رسانه اجتماعی خطوط ارتباطاتی را با خدمه باز نگه می دارد و امکان ارتباط فوری کارمندان با یکدیگر و با کارفرمایاشان مهیا می‌کند. در واقع، رسانه اجتماعی ابزاری صمیمانه برای مکالمه فرد به فرد است و همچنین پلتفرمی بی نهایت قابل مقیاس بندی برای ارائه پیغام‌هایی برای مستمعان انبوه است.  


رسانه اجتماعی نمایانگر نوعی تغییر فرهنگی و نه صرفا فناورانه است و نوعی جهش برای نیروی کار به شمار می‌آید. شبکه اجتماعی ابزاری نه تنها برای بازاریابی، بلکه در حوزه فروش، خدمات رسانی به مشتری و ایجاد ارتباطات داخل سازمانی است.
 
منبع: مجمع جهانی اقتصاد- سیناپرس
ترجمه: شه تاو ناصری
 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد