درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 04:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24371صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریجمعه، 4 تیر 1395 - 18:16
75 مین سال تأسیس دفتر مشهور خبری شوروی
در 2016 دفتر مشهور اطلاعات شوروی بنیان گذار یک تعداد از آژانس های خبری روسیه که در سال‌های متفاوت به نمایندگی از این کشور در صحنه بین‌المللی کار کردند 75 مین سال تأسیس خود را بر گزار می کند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  در 2016 دفتر مشهور اطلاعات شوروی بنیان گذار یک تعداد از آژانس های خبری روسیه که در سال‌های متفاوت به نمایندگی از این کشور در صحنه بین‌المللی کار کردند 75 مین سال تأسیس خود را بر گزار می کند.


آژانس مطبوعاتی «نووستی»، خبرگزاری ریا نووستی روسیه و بالاخره خبرگزاری بین‌المللی «روسیه امروز» پیروان دفتر اطلاعات شوروی هستند.


دفتر اطلاعات شوروی (1941 — 1961)
دفتر اطلاعات شوروی — Sovinformburo فقط دو روز پس از آغاز جنگ کبیر میهنی پایه گذاری شد. وظیفه اساسی آن پخش خبر ها از جبهه به کشور و جهان بود. لازم بود که به میلیون‌ها نفر از افراد شوروی و ضد فاشیست ها در خارج در باره وضع جبهه ها حقیقت گفته شود تا آن‌ها متقاعد شوند که غشون های نازی ها تار و مار خواهند گردید


آژانس مطبوعاتی «نووستی» (1941 — 1961)
آژانس مطبوعاتی «نووستی» بلافاصله پس از تاسیس خود به خاطر پوشش صحیح زندگی اجتماعی اتحاد شوروی از اعتبار بالا ای برخوردار شد. این آژانس همچنین در باره زندگی در بقیه جهان اطلاع می داد. تکیه اصلی آن در گزارشدهی بر واقع گرایی، حقیقت گویی و توسعه روابط بین‌المللی و ایجاد چهره مطلوب شوروی در خارج بود.
مقاله نویسان مشهور روسیه از قبیل گنریخ بوروویک، والنتین فالین، ولادیمیر مولچانوف در این آژانس کار کردند.


خبر گزاری ریا نووستی (1990 — 2013)
تاریخ امروزی رسانه‌های روسیه با کار خبر گزاری ریا نووستی این کشور مربوط است. خبر گزاری ریا نووستی از اولین آژانس های خبری این کشور بود که در روزنامه‌نگاری از شیوه‌های کار نوآورانه استفاده می کرد. گروه رسانه ای این آژانس از فرمت های جدید انتشار خبر ها استفاده کرده و بر طیف ارسال رسانه ای می افزود. این آژانس، لقب خبرگزاری کشور میزبان 22 مین بازی‌های المپیک زمستانی سوچی در 2014 را از کمیته بین‌المللی المپیک دریافت کرد. این لقب اولین بار به یک رسانه روسی داده شد.


خبرگزاری بین‌المللی «روسیه امروز» (1990 — تا به حال)
گروه بین‌المللی رسانه ای «روسیه امروز» نهم دسامبر 2013 بر پایه خبرگزاری ریا نووستی روسیه و شرکت دولتی رادیو ای پخش برنامه به خارج از کشور «صدای روسیه» ایجاد شد. خبرگزاری بین‌المللی «روسیه امروز» — یک گروه بین‌المللی رسانه ای است و هدف آن پوشش سریع و سنجدیده حوادث جهانی و پخش حبر به کاربران خود در باره دیدگاه‌های متفاوت در مورد حوادث کلیدی از جمله دادن تفسیر در مورد حوادثی است که دیگران آن‌ها را مسکوت می‌گذارند.


این گروه رسانه ای در دو سال موجودیت خود در چارچوب پروژه اسپوتنیک هم در روسیه و هم در خارج، مواضع پیشتازی را اشغال کرده و روز به روز بیشتر حوزه نفوذ خود را در سراسر جهان گسترش داده سیستم هاب های خبری را پیشرفت می‌دهد و محتوای خبری را در اشکال متفاوت معاصر به بیش از 30 زبان به کاربران خود ارائه می دهد.


خبرگزاری بین‌المللی «روسیه امروز» در تشکیل خود پخش برنامه‌های رادیو ای، چاپ نوار خبری، پورتال های خبری، مراکز بین‌المللی مصاحبه، تولید و انتشار عکس و داده نمایی ها، گوشه‌های خبری در شبکه‌های اجتماعی و تولید کانتنت برای آپلیکشن موبیال را ادغام کرده است. ارزش اساسی این گروه رسانه ای آداب و رسوم دیرنه و پرسنل خلاق و حرفه‌ای بی هم تای آن است.


«دمیتری کیسلیوف» در توضیح ماهیت کار آژانس «روسیه امروز» چنین گفت: «ما سعی می‌کنیم کاری کنیم تا جهان بر پایه مواضع ما متحد شود. ما تلاش می‌کنیم اعمال روسیه را با صداقت توضیح دهیم. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در همه همایش ها، کنفرانس های مطبوعاتی و دیدار ها با همتایان این کار را می کند. وی بدون احساس خستگی مشغول این کار است. این تبلیغات نیست این شفافیت است. وی کوشش می‌کند منطق اعمال روسیه را به دیگران برساند. آژانس ما همین کار را انجام می دهد».
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد