درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 18:25   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24370صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 5 تیر 1395 - 08:29
همزمان با یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی: دو کارگاه آموزشی برگزار می شود
انجمن متخصصان روابط عمومی همزمان با یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، دو کارگاه آموزشی با عناوین "شیوه های ساخت و تولید فیلم و تیزرهای تلویزیونی و تبلیغاتی در روابط عمومی" و "شیوه ها و روش های تحلیل محتوا در روابط عمومی" را در روز 22 تیرماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن متخصصان روابط عمومی همزمان با یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، دو کارگاه آموزشی با عناوین "شیوه های ساخت و تولید فیلم و تیزرهای تلویزیونی و تبلیغاتی در روابط عمومی" و "شیوه ها و روش های تحلیل محتوا در روابط عمومی"  را در روز 22 تیرماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار می‌کند.

 

به گزارش شارا،‌ در کارگاه آموزشی "شیوه ها و روش های تحلیل محتوا در روابط عمومی"، موضوعات مربوط به مروری برتعریف تحلیل محتوا، ویژگی ها و شروط تحلیل محتوا، انواع تحلیل محتوا، طرح های تحلیل محتوا در روابط عمومی، فنون تحلیل محتوا، موارد کاربرد تحلیل محتوا در روابط عمومی، فرآیند تحلیل محتوا درروابط عمومی، چگونگی تعریف و مقوله بندی درتحلیل محتوا، کد گذاری،ثبت واستخراج مقولات یا مضامین، نحوه محاسبه قابلیت اعتماد، تنظیم گزارش تحلیل محتوا برای سازمان و تمرین عملی در کارگاه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

اصول مربوط به تبلیغات و شیوهای تبلیغ، آشنایی با هنر سینما، آشنایی با شیوه های تولید، شیوه های نگارس فیلم نامه نویسی، شیوه های مونتاژ، اصول کارگردانی، شیوه های ساخت فیلم کوتاه،تیزر،آنونس وتریلر عنوان برخی از موضوعات کارگاه  "شیوه های ساخت و تولید فیلم و تیزرهای تلویزیونی و تبلیغاتی در روابط عمومی" است.

بر اساس این گزارش، در این کارگاه ها دکتر حمید دهقانپور عضو هیات علمی دانشکده سینما تئاتر و دانشگاه هنر و
دکتر امیرمسعود مظاهری عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در باره مباحث بالا سخنرانی خواهند کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 88617577 و 88617576 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی 22 تیرماه سال جاری توسط انجمن متخصصان روابط عمومی در محل مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار می‌شود.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد