درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 12:11   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24370صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیشنبه، 5 تیر 1395 - 07:53
همزمان با یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی: دو کارگاه آموزشی برگزار می شود
انجمن متخصصان روابط عمومی همزمان با یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، دو کارگاه آموزشی با عناوین "شیوه های ساخت و تولید فیلم و تیزرهای تلویزیونی و تبلیغاتی در روابط عمومی" و "شیوه ها و روش های تحلیل محتوا در روابط عمومی" را در روز 22 تیرماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- انجمن متخصصان روابط عمومی همزمان با یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، دو کارگاه آموزشی با عناوین "شیوه های ساخت و تولید فیلم و تیزرهای تلویزیونی و تبلیغاتی در روابط عمومی" و "شیوه ها و روش های تحلیل محتوا در روابط عمومی"  را در روز 22 تیرماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار می‌کند.

 

به گزارش شارا،‌ در کارگاه آموزشی "شیوه ها و روش های تحلیل محتوا در روابط عمومی"، موضوعات مربوط به مروری برتعریف تحلیل محتوا، ویژگی ها و شروط تحلیل محتوا، انواع تحلیل محتوا، طرح های تحلیل محتوا در روابط عمومی، فنون تحلیل محتوا، موارد کاربرد تحلیل محتوا در روابط عمومی، فرآیند تحلیل محتوا درروابط عمومی، چگونگی تعریف و مقوله بندی درتحلیل محتوا، کد گذاری،ثبت واستخراج مقولات یا مضامین، نحوه محاسبه قابلیت اعتماد، تنظیم گزارش تحلیل محتوا برای سازمان و تمرین عملی در کارگاه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

اصول مربوط به تبلیغات و شیوهای تبلیغ، آشنایی با هنر سینما، آشنایی با شیوه های تولید، شیوه های نگارس فیلم نامه نویسی، شیوه های مونتاژ، اصول کارگردانی، شیوه های ساخت فیلم کوتاه،تیزر،آنونس وتریلر عنوان برخی از موضوعات کارگاه  "شیوه های ساخت و تولید فیلم و تیزرهای تلویزیونی و تبلیغاتی در روابط عمومی" است.

بر اساس این گزارش، در این کارگاه ها دکتر حمید دهقانپور عضو هیات علمی دانشکده سینما تئاتر و دانشگاه هنر و
دکتر امیرمسعود مظاهری عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در باره مباحث بالا سخنرانی خواهند کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 88617577 و 88617576 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در دو سطح ملی و استانی 22 تیرماه سال جاری توسط انجمن متخصصان روابط عمومی در محل مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار می‌شود.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد