درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:22   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24298صفحه نخست » ادامه مطلب دودوشنبه، 31 خرداد 1395 - 11:51
داوود طالبی مدیر روابط عمومی بانک توسعه تعاون شد
مراسم تودیع مدیر اسبق و معارفه روسای جدید اداره روابط عمومی و بازاریابی این بانک که با حضور معاونان و کارشناسان این امور برگزار شد و داوود طالبی و اردشیر سمیع به ترتیب به عنوان روسای اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک معرفی شدند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دکتر محمدعلی سهمانی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در مراسم تودیع مدیر اسبق و معارفه روسای جدید اداره روابط عمومی و بازاریابی این بانک که با حضور معاونان و کارشناسان این امور برگزار شد، با اشاره به حساسیت فعالیت در حوزه روابط عمومی گفت: روابط عمومی ویترین هر سازمانی است که بانک توسعه تعاون نیز از این قاعده مستثنی نیست و این موضوع حساسیت کار روابط عمومی را دوچندان می‌کند.

وی با اشاره به سرمایه های اصلی بانک توسعه تعاون در بازار رقابتی فعلی، افزود: یکی از این سرمایه‌ها حسن شهرت و خوشنامی است که این سرمایه حاصل تلاش و کوشش روابط عمومی بانک در ادوار مختلف بوده که یقیناً با تغییرات جدید این روند بهتر از گذشته ادامه خواهد داشت.

سهمانی در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های هادی کمرئی اظهار داشت: روابط عمومی باید انعکاس‌دهنده زحمات کارکنان به‌ویژه کارکنان صف باشد و از آسیب‌هایی که ممکن است به بانک وارد شود، مراقبت کند و با توجه به خدمات مثبت ایشان در حوزه روابط عمومی و بازاریابی می توان با انتقال این تجربیات به امور شعب کیفیت و سطح شعب را ارتقاء داد .

وی افزود: بهره گیری از روش های مناسب در امر بازاریابی همراه با اعتقاد عمیق به اصل توسعه جامعه هدف به منظور گسترش خدمات دهی به مشتریان بطور حتم، شیو ه ای اثر گذار در بازاریابی بانک می باشد.

وی شناسایی نیاز مشتریان را مهم خواند و در این رابطه گفت: رابطین بازاریابی بانک توسعه تعاون باید بر اساس نیاز مشتریان و با تکیه بر خلاقیت و نوآوری ضمن همفکری لازم با بدنه مدیریتی و کارشناسی بانک نسبت به عرضه و معرفی محصولات جدید اقدام نمایند.

شایان ذکراست در پایان جلسه از دکتر کمرئی به پاس زحمات چند ساله ایشان در امور روابط عمومی با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد و آقایان داوود طالبی و اردشیر سمیع به ترتیب به عنوان روسای اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک معرفی شدند.
 

گفتنی است دکتر هادی کمرئی به سمت مدیر امور شعب بانک منصوب شدند.

 

شارا انتصاب شایسته داوود طالبی به عنوان رییس اداره روابط عمومی بانک تبریک می گوید و برای ایشان آرزوی موفقیت دارد.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد