درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 20:34   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24279صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 30 خرداد 1395 - 14:14
واکنش سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز نسبت به بیماری مدیر روابط عمومی باشگاه
به گزارش شارا از خبرگزاری فارس،رسول خطیبی با نوشتن متنی از زحمات موحد مدیر روابط عمومی باشگاه ماشین سازی که در بستر بیماری است قدردانی کرد. متن نامه خطیبی به شرح زیر است:
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز با انتشار متنی نسبت به بیماری مدیر روابط عمومی باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش شارا از خبرگزاری فارس،رسول خطیبی با نوشتن متنی از زحمات موحد مدیر روابط عمومی باشگاه ماشین سازی که در بستر بیماری است قدردانی کرد. متن نامه خطیبی به شرح زیر است:


در پروسه صعود تیم فوتبال ماشین سازی تبریز به لیگ برتر فوتبال کشور عوامل مختلفی دست به دست هم داده بودند تا این مهم رنگ واقعیت به خود گیرد.


روابط عمومی باشگاه یکی از تاثیر گذارترین ارکان باشگاه بود که نقشی بی‌بدیل و غیرقابل انکار داشت.


جناب عادل جعفرموحد که یکی از خبرنگاران برجسته استان که به سبب قلم صریح، صادق و جسوری که دارند، از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند،به عنوان مسئول روابط عمومی باشگاه و مدیر رسانه تیم تلاش زایدالوصفی در ایجاد اتحاد بین اصحاب رسانه در حمایت از تیم داشتند که شایسته تقدیر هستند.


ایشان به عنوان یک صاحب قلم که تعصب ویژه‌ای به ورزش و فوتبال استان دارند، همه نوع تلاشی را برای صعود تیم انجام دادند و متاسفانه بخاطر همین تعصب و عرقی که داشتند، زیر فشار کاری و هیجانات ناشی از صعود یا عدم توفیق تیم دچار عارضه قلبی شدند.


رسول خطیبی در ادامه نوشته است: بر همین اساس و علیرغم میل باطنی مجموعه تیم و باشگاه و برای حفظ سلامتی ایشان مجبور به پذیرش دوری موقتی ایشان از تیم هستیم تا ان‌شالله با بازیابی سلامتی و پس از طی دوران نقاهت پس از عمل جراحی، دوباره ایشان را در کنار تیم داشته باشیم.


ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای جناب موحد که بی شک یکی از متعصب ترین ها نسبت به سرنوشت ماشین سازی بود، امیدواریم که کماکان از قلم ایشان و حضورشان در تیم ماشین سازی بهره مند باشیم و روزهای خوش گذشته باردیگر تکرار شود.


خطیبی در پایان متذکر شده است:باتوجه به علاقه مندی مدیریت باشگاه و کادر فنی تیم، در خصوص استفاده از ایشان، کماکان به عنوان یکی از نفرات اصلی مجموعه باشگاه، از ایشان حمایت کامل داشته و شایعات اخیر قویا تکذیب میشود


امیدواریم که در فصل پیش رو بازهم شاهد وحدت، همدلی و همبستگی اصحاب رسانه در حمایت از تیم های فوتبال استان باشیم.


رسول خطیبی
سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد