درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24240صفحه نخست » یکشنبه، 30 خرداد 1395 - 11:28
۳ خصیصه که هر کارآفرین برای موفقیت لازم دارد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هنگامی که برای مدتی در بازی کارآفرینی شرکت کردید، توانایی‌تان در تشخیص چیزهایی که جواب می‌دهد و چیزهایی که جواب نمی‌دهد بالا می‌رود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- هنگامی که برای مدتی در بازی کارآفرینی شرکت کردید، توانایی‌تان در تشخیص چیزهایی که جواب می‌دهد و چیزهایی که جواب نمی‌دهد بالا می‌رود. ما به عنوان کارآفرین عموما آدم‌هایی با فکر باز، خلاق و الهام‌گرفته هستیم—اما دانستن این‌که چه وقت ریسک کنید و چه وقت پا پس بکشید، کلید دست یافتن به موفقیت است. یک کسب و کار خوب فقط به اندازه‌ی آدم‌هایی که آن را ساخته‌اند، خوب است، و این با آگاهی هوشیارانه‌ای آغاز می‌شود که بدانید چه وقت جهش کنید و چه وقت پایین بمانید.

 

کارآفرینان اگر برای یاد گرفتن درس‌های ارزشمند زندگی درباره‌ی شکست، اشتباه و رشد وقت نگذاشته باشند، نباید انتظار یک کسب و کار موفق را داشته‌باشند. هیچ‌کس از بدو تولد کاملا برای کارآفرینی آماده نیست- بسیاری از موفق‌ترین آدم‌های کسب‌وکار درس‌های سختی را آموخته‌اند که کمک‌شان کرده‌است به اهداف‌شان دست بیابند. در کنار تجربیات زندگی، بعضی هیجان‌ها و مهارت‌های ذهنیت می‌تواند به کارآفرینان در هر گامی که برمی‌دارند، کمک کند. با پرورش بعضی مهارت‌های کارآفرینی، می‌توانید اطمینان پیدا کنید تلاش‌های آینده‌تان برای کسب و کار به موفقیت می‌انجامد.

 

 

۱. صبر

وقتی روحیه‌ی کارآفرینی دارید، یکی از چالش برانگیزترین مهارت‌هایی باید در خودتان بسازید، صبر است. اول از همه، وقتی درباره‌ی چیزی هیجان‌زده هستید، صبر کردن برای شکوفایی آن می‌تواند دشوار باشد. کسی که رویکرد آهسته و پیوسته دارد واقعا در مسابقه برنده می‌شود، عموما به این دلیل که اگر سعی کنید کاری کنید که فرآیندها به سرعت کامل شوند، این می‌تواند به معنی تصمیمات شتاب‌زده، توجه نکردن به تصویر بزرگ‌تر، و به خطر انداختن سلامت خودتان باشد. اگر به بالاترین نقطه برسید و نتوانید از آن لذت ببرید، هیچ فایده‌ای ندارد. دلایل ارزشمند بسیار زیادی وجود دارد که مراقب رشد کسب و کارتان و تاکتیک‌هایی باشید که برای کمک به تکامل آن استفاده می‌کنید. عاقلانه فکر و عمل کنید، صبور بمانید، متمرکز بمانید، و تصمیم‌های آگاهانه بگیرید.

 

در عین حال، بیش از حد صبور بودن می‌تواند زیان‌آور باشد. مطمئن شوید صبوری را با منفعل بودن اشتباه نگرفته‌اید. همیشه کارهای زیادی وجود خواهدداشت که انجام دهید، پس فعالانه به گام‌های بعدی مشغول شوید.

 

۲. انگیزه

یکی از مهم‌ترین چیزهایی که هر کارآفرین برای ساختن کسب و کار نیاز دارد انگیزه است. موفقیت هرگز در هیچ حرفه‌ای تضمین‌شده نیست. حتی کسب و کارهایی که ظاهرا از ابتدا خیلی خوب ساخته شده‌اند می‌توانند شکست بخورند. این نوع تجربه می‌تواند دلسرد‌کننده باشد، و ممکن است بسیاری از آدم‌ها در مواجهه با شکست، تمایل داشته‌باشند از اهداف‌شان دست بکشند. با این حال، شکست می‌تواند بخش مهمی از مسیر کارآفرینی باشد. انگیزه پیدا کردن برای ادامه‌ی راه، و شوقی سرکش ضروری است.

انگیزه تنها چیزی است که باعث می‌شود یک کارآفرین بعد از چنین تجربه‌ای ادامه بدهد. یک کارآفرین باید به روش‌های گوناگون ولع داشته‌باشد- این یعنی او هرگز راضی نمی‌شود فقط همان جایی که هست بماند بدون این‌که به رویای راه‌های پیشرفت ادامه دهد. شما باید دقیقا بدانید چه قابلیت‌هایی دارید و حتی شکست نباید شما را به عنوان یک کارآفرین یا یک انسان، از دست یافتن به حداکثر ظرفیت‌تان بازدارد.

 

۳. آگاهی

آسان است که اسیر کسب و کارتان شوید. به هر نحو، ممکن است خودتان را در حالی بیابید که بیش از حد روی بخش خاصی از کسب و کارتان تمرکز کرده‌اید، یا شاید بیش از حد وقت‌تان را صرف کل کسب و کارتان می‌کنید. توازن کار- زندگی برای یک کارآفرین نیز صدق می‌کند، و وقتی به سختی و بدون خستگی کار کرده‌اید، بدون این‌که به خودتان استراحت بدهید یا کاری کنید که تغییرات خوبی در اوضاع ایجاد شود، تفکر بدیع در شما اتفاق نمی‌افتد.

یک کارآفرین خوب باید یاد بگیرد از تمام چیزهای اطراف‌اش آگاه باشد. مطمئن شوید کسب و کارتان همیشه در حال پیشرفت است. این یعنی به تامین مالی، کارمندان، و مشتریان‌تان توجه کنید.

 

هم‌چنین یک کارآفرین خوب باید بداند دنیایی خارج از کسب و کارش نیز وجود دارد. وقتی را اختصاص دهید تا به عنوان یک فرد، خارج از حرفه‌تان به خودسازی ادامه دهید. درست مانند هر کسب و کاری، در زندگی شخصی نیز فضای بهبود و پیشرفت وجود دارد. معنی‌اش این نیست که به زندگی‌تان مانند یک کسب و کار نگاه کنید که نیاز به رسیدگی دارد، بلکه زندگی شخصی به عنوان یک افزونه برای انرژی‌تان است. بنابراین وقتی زندگی‌تان خیلی خوب به نظر نمی‌رسد، وقت آن است که به خودتان و آن‌چه نیاز دارید نگاه کنید.

 

ترجمه: مینا بنادکوکی

منبع:entrepreneur

موضوع محوری:

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد