درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 01:41   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24223صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 31 خرداد 1395 - 07:44
تقویم روز روابط عمومی/ تشکیل فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات مجلس
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از تشکیل فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات مجلس با حضور ۱۰۰تن از نمایندگان مجلس خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از تشکیل فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات مجلس با حضور ۱۰۰تن از نمایندگان مجلس خبر داد.

عبدالرضا عزیزی امروز در جمع خبرنگاران، با تأکید بر تشکیل فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات با حضور ۱۰۰ تن از نمایندگان، تصریح کرد: سیدناصرموسوی لارگانی به عنوان سخنگوی این فراکسیون انتخاب شده است.


نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی، فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات را فراکسیونی پویا و فعال خواند و افزود: رسیدگی به مطالبات جامعه روابط عمومی و ارتباطات از جمله مهم‌ترین مباحثی است که در تشکیل این فراکسیون مد نظر نمایندگان بوده است.


رییس فراکسیون روابط عمومی و ارتباطات در مجلس نهم، ادامه داد: رسیدن به مدیریت واحد در عرصه روابط عمومی ها از دیگر اهدافی است که فراکسیون یادشده دنبال خواهد کرد که در همین راستا اعضای هیأت رئیسه فراکسیون روز جمعه دیداری با نخبگان و برگزیدگان روابط عمومی‌های کل کشور داشته اند.


وی تشکیل سازمان نظام روابط عمومی ایران را از دیگر اهداف فراکسیون روابط عمومی ها و ارتباطات خواند و گفت: در فراکسیون یاد شده از همه نیروهای کارآمد و علاقمند در حوزه مجلس استفاده خواهد شد.


عزیزی درمورد احتمال موازی کاری این فراکسیون با فراکسیون هنر و رسانه، تصریح کرد: هیأت رئیسه فراکسیون روابط عمومی ها و ارتباطات از ۲۴ خرداد این فراکسیون را تشکیل دادند که در آن زمان فراکسیون هنر ورسانه ظاهراً تشکیل نشده بود.


رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، افزود: هیأت رئیسه فراکسیون روابط عمومی ها و ارتباطات در نظر دارند بعد از پایان فصل بودجه نویسی نمایندگان روابط عمومی‌های فعال سراسرکشور را در فراکسیون گرد هم آورده و با نظر آنها کمیته‌های این فراکسیون را تشکیل دهند.
 

 یکشنبه ٢٩ اردیبهشت ١٣٩٢

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد