درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 03:43   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24147صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 1 تیر 1395 - 10:08
از غرفه‌داران چه بپرسیم؟
تا به حال کمتر در باره بازدیدکنندگانی که به نمایشگاه می‌روند صحبت شده است در حالی که بازدید تخصصی با دیدی حرفه‌ای از یک رویداد به اندازه برپایی یک غرفهمی‌تواند اهمیت داشته باشد.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- تا به حال کمتر در باره بازدیدکنندگانی که به نمایشگاه می‌روند صحبت شده است در حالی که بازدید تخصصی با دیدی حرفه‌ای از یک رویداد به اندازه برپایی یک غرفهمی‌تواند اهمیت داشته باشد.

بازدیدکنندگانی که به دنبال یافتن شریک‌های تجاری بالقوه می‌گردند باید با دانش قبلی و با رعایت اصول وارد یک رویداد شوند تا بتوانند بهترین نتیجه را از آن بگیرند. برای آنکه تبدیل به بازدیدکننده‌ای حرفه در نمایشگاه شوید باید ابتدا بدانید که پرسیدن چه پرسش‌هایی از غرفه‌دار می‌تواند برای او جذاب بوده و به کسب و کار شما نیز کمک می‌کند. «آقای رویداد»، امروز چند پرسش مهم را برای شما آماده کرده تا بتوانید با کمک آنها یک شریک تجاری خوب را به‌دست آورید.


چشم‌انداز شرکت شما برای آینده چیست؟
در نخستین پرسش شما به طرف مقابل اجازه می‌دهید تا کمی از خودش تعریف کند، در عین حال چشم‌انداز و هدفش را به شما می‌گوید و با کمک آن می‌توانید ظرفیت‌های برقراری ارتباط را در این غرفه‌دار متوجه شوید.


در چه کاری بهترین هستید؟
نکات مثبت یک شرکت می‌تواند شما را در زمینه‌های همکاری بیشتر آگاه کند. اگر در بخش رایانه و پشتیبانی فنی کار می‌کنید و در حال صحبت با یک شرکت پتروشیمی هستید از آنها در زمینه فناوری و شبکه رایانه‌ای بپرسید تا در صورت امکان با آنها در این زمینه وارد همکاری شوید.

محل کارخانه یا شرکت کجاست؟
شاید این موضوع خیلی اهمیت نداشته باشد اما بدانید که با این پرسش می‌توانید به طور نسبی از وضعیت مالی شرکت مورد نظر با خبر شوید. این پرسش در زمینه کارخانه‌ها، شعبه‌ها و حجم تولیدشان نیز صدق می‌کند. این پرسش کمک می‌کند تا درک درستی از یک شریک تجاری برای آینده خود داشته باشید. شریک‌های تجاری قبلی شما چه کسانی بودند؟ با پرسیدن این پرسش یک تاریخچه کلی از وضعیت شرکت در گذشته و حال پیدا خواهید کرد و مهم‌تر از آن به این نتیجه می‌رسید که شریک‌های تجاری آن در گذشته چه کسانی بوده‌اند و آیا پشتوانه تاریخی در این زمینه دارد یا خیر؟

 

همچنین با آگاهی به این موضوع که شرکت با هر شریک تجاری به چه مدت کار کرده یا به چه علتی از آنها جدا شده می‌تواند در میزان اعتماد بودن آنها به شما کمک کند. ۴ پرسش بالا می‌تواند تنها آغاز یه مکالمه تجاری باشد و یک بازدیدکننده حرفه‌ای با همین پرسش‌ها وضعیت کلی شرکت را سنجیده و ادامه گفت‌وگو را به آن سمتی خواهد برد که به کسب و کار هر دو شرکت مربوط می‌شود. دقت داشته باشید که پرسیدن پرسش‌های تخصصی به عنوان نخستین پرسش‌ها نشان از تسلط شما به آن موضوع نیست بلکه این پرسش‌ها غرفه‌داران را خسته کرده و شاید در پاسخ به پرسش‌های کلیدی‌تر کوتاهی کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی


  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود


  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد