درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 01:27   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24146صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 31 خرداد 1395 - 10:41
نکات مهم در ساخت غرفه، تخریب و تخلیه
فضای نمایشگاهی یک مکان عمومی است که آسیب رساندن به آن می‌تواند به عنوان آسیب به اموال عمومی تلقی شود و همراه با مجازات کیفری باشد، به همین دلیل باید کمی با مقررات ساخت، تخریب و تخلیه غرفه‌ها آشنا باشید.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- برای افرادی که قصد ساخت غرفه در نمایشگاه را دارند غیر از جذب مخاطب، یافتن شریک تجاری و موفقیت در کسب و کار، ساخت و تخریب یک غرفه نیز باید اهمیت داشته باشد. فضای نمایشگاهی یک مکان عمومی است که آسیب رساندن به آن می‌تواند به عنوان آسیب به اموال عمومی تلقی شود و همراه با مجازات کیفری باشد، به همین دلیل باید کمی با مقررات ساخت، تخریب و تخلیه غرفه‌ها آشنا باشید.


«آقای رویداد» چند نکته از مهم‌ترین مقررات و قوانین غرفه‌سازی را برای شما آماده کرده که می‌خوانید؛
دقت داشته باشید که هنگام نصب دیواره‌های غرفه یا تخلیه آن، از سوی غرفه‌سازان باید کف زمین و زیر دیوارها، پوشش مناسب قرار گیردتا به کف سالن آسیبی نرسد. همچنین استفاده از میخ، چسب، پونز یا مواد مشابه یا مته بدون مجوز ممنوع است. جبران هرگونه خسارتی حتی با داشتن مجوز بر عهده غرفه سازان است و باید به صورت نقدی در پایان نمایشگاه به مدیرسالن تحویل داده شود.


پیشنهاد می‌شود در هنگام طراحی غرفه‌ها از کف‌های کاذب استاندارد برای جلوگیری از آسیب به کف سالن استفاده کنید، با این کفپوش‌ها شکل کلی غرفه شما نیز بهبود خواهد یافت. البته باید دقت داشته باشید که برای نصب پایه‌ها و سازه‌های غرفه خود از سوراخ کردن زمین غرفه و دیوار اطراف آن و همچنین فضای باز نمایشگاه اجتناب کنید. خسارت به زمین و دیوار محوطه نمایشگاه مشمول پرداخت جریمه خواهد بود.


لازم است آماده‌سازی غرفه و چیدمان کالاها و تخلیه اقلام اضافی غرفه‌ها حداقل ۱۲ساعت قبل از آغاز به‌کار نمایشگاه به پایان برسد، در غیراین صورت چنانچه اداره حراست نمایشگاه اقدام به بستن سالن‌ها کند هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه برگزارکننده نیست و متاخرین باید به محض اعلام مسئولان حراست، باقیمانده وسایل غرفه‌سازی خود را از سالن تخلیه و به سرعت نسبت به نظافت غرفه خود و اطراف آن و خروج از سالن اقدام کنند.


تخریب غرفه‌های نمایشگاهی باید در زمان مقرر انجام شود و اضافه شدن زمان تخریب می‌تواند شامل جریمه‌های نقدی باشد. همچنین باید تا زمان اعلام‌شده تمام وسایل با هماهنگی حراست و مدیران سالن از نمایشگاه خارج شود تا فضا برای نمایشگاه بعدی آماده باشد. برای تخلیه نمایشگاهی از پیش از نمایشگاه باید هماهنگی‌های لازم را با وسایل حمل‌ونقل و کارگران برای تخلیه بارها انجام دهید تا به زمان کمتری برای خالی کردن نمایشگاه نیاز داشته باشید.
به اشتراک بگذارید:


 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد