درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24113صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 23 خرداد 1395 - 15:28
راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیدرضا موسوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی و امور مخاطبان روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سیدرضا موسوی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران از راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی و امور مخاطبان روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان به منظور حصول به نظام ارتباطی جامع و پویا، برقراری و تنظیم ارتباطات و مناسبات کارآمد برون سازمانی و تسریع در برقراری تماس‌های تلفنی هم‌استانی‌ها اقدام به راه‌اندازی سامانه مربوط کرده است، گفت: گردآوری، جمع‌بندی و تحلیل نظرها و دیدگاه‌های اقشار مختلف مردم و نخبگان در راستای افزایش تعاملات و تنویر نقاط ضعف و قوت برنامه‌ها و رشد کیفی تولیدات از دیگر اهداف راه‌اندازی سامانه ارتباطات مردمی است.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به روند ارتباط با سامانه ارتباطات مردمی تصریح کرد: هم‌استانی‌ها برای ارتباط با این سامانه در مراکز شهرستان‌ها می‌توانند با شماره ۱۶۲ و سایر مناطق استان نیز با شماره تلفن ۳۲۱۶۲۶۶۶ تماس بگیرند.

موسوی گفت: هم‌استانی‌ها می‌توانند با شماره‌گیری شماره‌های اعلام شده نظرات، پیشنهادات، انتقادات و درخواست‌های خود را در حوزه‌های مختلف رسانه استانی با روابط عمومی صدا و سیما در میان بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: پیام‌های ارسالی مردم استان پس از جمع‌بندی برای بررسی و اقدام مقتضی به اطلاع حوزه‌های سیما، صدا و خبر خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد