درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 22:43   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24111صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 23 خرداد 1395 - 16:01
حاتمی: روابط عمومی ها باید از ظرفیت شبکه های مجازی جهت اطلاع رسانی استفاده کنند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- جلسه هماهنگی رابطین روابط عمومی و خبر مناطق و معاونت های شهرداری اهواز برگزار گردید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  جلسه هماهنگی رابطین روابط عمومی و خبر مناطق و معاونت های شهرداری اهواز برگزار گردید.

فرزین حاتمی کاکش مدیر روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری اهواز گفت : هدف از تشکیل این جلسه اصلاح روش هاو زمان بندی جهت ارسال به موقع اخبار به مدیریت روابط عمومی در راستای انتقال سریع به سایت شهرداری اهواز و ارسال خبرگزاری ها و نشریات می باشد.

وی همچنین به سلسله عملکرد های رابطین در تهیه و تدوین خبرها منطبق بر استانداردها و اصول خبر نویسی تاکید کردند.

مدیر روابط عمومی وامور بین الملل شهرداری اهواز تاکید کردند: آشنایی و استفاده از شبکه‌ها و فضای مجازی باید از ملزومات کار روابط عمومی های کلیه نهاد های زیر مجموعه شهرداری اهواز گردد.

حاتمی کاکش همچنین اعتماد مردمی را یک ظرفیت مهم دانست و گفت: جریان اطلاعات و اخبار در شبکه‎های مجازی همانند رودخانه‎ای زیرزمینی است که هر روزه در جریان است و روابط عمومی‎ها باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند و از ظرفیت شبکه‎های مجازی برای اطلاع‎رسانی استفاده کنند.

وی به حضور رابطین خبر مناطق و معاونت ها در دنیای مجازی اشاره کرد و افزود: حضور قوی مدیران روابط عمومی مناطق،معاونت ها و سازمان ها و همچنین رابطین خبر در عرصه مجازی کمک می کند که اطلاعات درست ، با سرعت در اختیار مردم قرار گیرد چرا که اگر کسی جا بماند از گردونه رقابت خارج می شود و آسیبش تنها متوجه خودش نیست بلکه به کل مجموعه آسیب میرساند.

حاتمی کاکش در پایان افزود : مدیریت های روابط عمومی باید با بکار گیری تمامی خدمات و فناوری های جدید همان ارتباط نوین اطلاع رسانی، اخبار را به مخاطبین منتقل نموده و همچنین پاسخگوی سریع آنها باشند که این خود به افزایش کارایی در حوزه اطلاع رسانی و ارتباط با مخاطبان کمک شایانی خواهد نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد