درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 16:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 24018صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 19 خرداد 1395 - 19:24
عذرخواهی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از سایت های خبری استان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارشناس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت : فراخوان جشنواره رسانه و سلامت از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به تمامی رسانه ها اعلام خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کارشناس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت : فراخوان جشنواره رسانه و سلامت از سوی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان به تمامی رسانه ها اعلام خواهد شد.

به گزارش گلستان ما ؛ یحیی آذری مدیر خانه مطبوعات استان گلستان در تماس تلفنی با روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان ، پیگیر حذف برخی رسانه های دارای مجوز استان از جشنواره رسانه و سلامت گردید .

آذری در این رابطه گفت: در پی پیگیری خانه مطبوعات استان از دانشگاه علوم پزشکی گلستان مبنی بر عدم دعوت از برخی رسانه‌ها بخصوص پایگاه های خبری، طی تماسی از سوی کارشناس مسئول رسانه ای این دانشگاه اعلام شد که امکان شرکت برای تمامی رسانه ها در جشنواره رسانه و سلامت وجود دارد و در فرم ارسالی شرکت در جشنواره نیز چنین محدودیتی وجود ندارد .

وی در پاسخ به این سوال که در صدر این فراخوان که اسامی رسانه ها قید شده چرا نام برخی از رسانه ها بخصوص پایگاه های خبری وجود ندارد افزود: اسامی قید شده فقط نام رسانه هایی است که با معرفی خبرنگار این حوزه و ثبت مشخصات ،در طول سال نیز با انعکاس اخبار و گزارشات دانشگاه، نمایندگان آنها با این روابط عمومی در ارتباط بوده اند .

همچنین پاکدامن کارشناس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: از آنجائی که هدف از برگزاری جشنواره ترویج فرهنگ سلامت با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای است،ضمن قدردانی از تلاش اصحاب رسانه از همه فعالان جهت شرکت در جشنواره دعوت می کنیم و عدم وجود نام برخی رسانه‌ها نداشتن اطلاعات آن رسانه و رابط در این بخش بوده است .

وی در خاتمه ضمن عذرخواهی از رسانه هایی که بدلیل عدم وجود اطلاعات خبرنگار و رابط آنها در روابط عمومی در دعوتنامه اولیه جشنواره نامی از آنها برده نشده خاطرنشان کرد: فراخوان جدید با دعوت از همه رسانه ها همچنین پایگاه های خبری دارای مجوز که احیانا نام آنها در لیست نبوده نیز انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی گلستان از حضور گسترده رسانه ها استقبال میکند چرا که معتقدیم با مشارکت بیشتر تحقق اهداف نیز ممکن می شود.

گفتنی است قرار بود دانشگاه علوم پزشکی گلستان دومین جشنواره رسانه و سلامت را برگزار کند اما در دعوت نامه این دانشگاه از بین 20 سایت دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال در استان فقط نام سایت خبری البرز گلستان و دانشجو درج شده بود .

با پیگیری مدیران مسئول این سایتهای خبری و مدیران خانه مطبوعات و معاون فرهنگی ارشاد گلستان جناب آقای دائمی گویا دانشگاه علوم پزشکی از اقدام خود عقب نشینی نموده و قرار است از همه رسانه های استانی جهت شرکت در این جشنواره دعوت شود .

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد