درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 خرداد 1403 - 16:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  از شمار دو چشم یک تن کم
  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات
  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی
  هوش مصنوعی در نمایشگاه فناوری «ویواتک»‌ فرانسه عطر مورد علاقه شما را تولید می‌کند
  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟
  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد
  ترامپ تی‌وی: شبکه اینترنتی که می‌خواهد پیام رئیس‌جمهور سابق آمریکا را مستقیما به هوادارانش منتقل کند
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه
  تجربه جستجوی هوش مصنوعی گوگل: آشفتگی مطلق
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2397صفحه نخست » گزارششنبه، 30 دی 1391 - 16:35
گزارش همایش مدیران روابط عمومی استان کرمان
استاندار کرمان در این همایش گفت: روابط عمومی‌ها علاوه بر خوب سخن گفتن باید شنونده خوبی نیز باشند تا بتوانند ارتباط موثر و مناسب را ایجاد کنند.
  

روابط عمومی ها باید امانتدار و صادق باشند
شارا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: روابط عمومی ها باید منظم، امانتدار، صادق و درستکار باشند.
حجت الاسلام ˈسید یحیی جعفریˈ روز شنبه در همایش مدیران روابط عمومی استان کرمان افزود: اگر یک روابط عمومی مطلبی غیر واقع را به مخاطبان انتقال دهد این کار تبعات سنگینی را به همراه دارد.
وی با بیان حدیثی از امام صادق (ع) مبنی بر این که موضوع خداشناسی از علوم مهم بشری است، گفت: انسان باید قدر خود را بشناسد و بداند که اشرف مخلوقات است.
امام جمعه کرمان همچنین بر حضور پرشور قشرهای مختلف مردم در آیین های گرامیداشت دهه فجر تاکید کرد.ک

روابط عمومی‌ها باید شنونده خوبی باشند
 استاندار کرمان گفت: روابط عمومی‌ها علاوه بر خوب سخن گفتن باید شنونده خوبی نیز باشند تا بتوانند ارتباط موثر و مناسب را ایجاد کنند.
 اسماعیل نجار ظهر امروز در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها، نهادها و شرکت‌های استان کرمان اظهار داشت: دنیای اطلاعات، اندیشه و فکر اگر به درستی منتقل و اطلاع‌رسانی نشوند، شاهد رخداد هیچ اتفاقی نخواهیم بود.
وی با بیان اینکه ناتوانی در برقراری ارتباط موثر، مشکلات زیادی را موجب می‌شود، عنوان کرد: مجهز بودن به مهارت‌های ارتباطی و امکانات فناوری عنصر حیاتی برای روابط عمومی‌ها است.
نجار افزود: روابط عمومی‌ها علاوه بر خوب سخن گفتن باید شنونده خوبی نیز باشند تا بتوانند ارتباط موثر و مناسب را ایجاد کنند.
استاندار کرمان اجتناب از منفی‌بافی، شیوه درست رفتار با مراجعان، توجه به احساسات مردم، احترام به افکار و عقاید دیگران و صداقت در گفتار را از جمله موارد مورد تاکید روابط عمومی‌ها دانست.
این مسئول تصریح کرد: مردم زمانی که به حقوق خود آشنا شوند و دلیل هر امری را بدانند، مطمئنا دستگاه‌ها را همراهی می‌کنند.
وی با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی کارهای انجام شده، گفت: رهبر معظم انقلاب نیز در سخنان خود بر این مسئله تاکید زیادی داشتند، فعالیت‌های زیادی در سطح استان صورت می‌گیرد که گاهی به درستی بیان نمی‌شوند.
نجار انتقاد را لازمه کار دانست و خاطرنشان کرد: انتقاد سازنده انسان را وادار می‌کند که به ضعف‌ها بپردازد و آنها را اصلاح کند.
استاندار کرمان با اشاره به ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اذعان داشت: یوم‌الله ‌22 بهمن و دهه فجر انقلاب اسلامی بحث مردمی است که باید با مشارکت اقشار مختلف برگزار شود.
این مسئول متذکر شد: این دهه زمان شور و هیجان و خروش ملت ایران است، لذا برنامه‌ها باید با حضور حداکثری و اقاشر مختلف مردم برگزار شود.

 

روابط عمومی ها در خط مقدم تحقق اهداف نظام هستند
رییس انجمن روابط عمومی استان کرمان گفت: روابط عمومی ها در خط مقدم تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب هستند.
مصطفی سلطانی با اشاره به مناسبت های دهه فجر انقلاب اسلامی و انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی افزود: روابط عمومی ها نقش مهمی در فرهنگ سازی و فضاسازی جامعه برای این مناسبت ها دارند.
وی روابط عمومی را حلقه ارتباطی مردم و دستگاه های مختلف دانست و گفت: به همین منظور روابط عمومی ها نیازمند ارتقای دانش تخصصی خود هستند و این گردهمایی گامی در جهت نیل به این هدف است.
وی اضافه کرد: گواهینامه آموزشی در پایان همایش به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد و دوره های دیگر آموزشی ویژه روابط عمومی ها را برگزار خواهیم کرد.
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمان گفت: روابط عمومی ها گنجینه ای از خاطرات ارزشمند هستند و به همین دلیل درصدد چاپ کتابی از مجموعه خاطرات مدیران و کاشناسان روابط عمومی استان هستیم.
وی حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و معاونان استانداری، فرماندار و مدیران دستگاه های مختلف استان کرمان در این همایش را بیانگر تعامل و جایگاه روابط عمومی ها دانست.
همچنین در پایان این همایش از مدیران روابط عمومی دستگاه های مختلف استان با حضور استاندار کرمان قدردانی شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اریک اشمیت، مدیر عامل سابق گوگل، پیش‌بینی می‌کند که قدرتمندترین سیستم‌های هوش مصنوعی ایالات متحده و چین در آینده در پایگاه‌های نظامی محصور و توسط مسلسل محافظت خواهند شد


  اصول کلیدی رهبری خدمتگزار


  مدل‌های هوش مصنوعی جیبی می‌توانند دوران جدیدی از محاسبات را باز کنند


  رقیب گوگل Gemini 1.5 Pro را در تست‌های مختلف شکست می‌دهد


  هوش مصنوعی و نگرانی‌های مربوط به آگاهی، دسترسی به داده‌ها و ایمنی


  مسئولیت‌پذیری در استفاده از هوش مصنوعی و چالش‌های ارتباطی


  فاجعه سقوط بالگرد: زنگ خطر ناتوانی در مدیریت بحران


  خلاصه‌ای از یادداشت" سایمون کوپر "در فایننشال‌تایمز با عنوان: کسانی که مهارت خواندن ندارند، مهارت اندیشیدن هم ندارند


  اطلاع‌رسانی در بحران: چالش‌ها و راهکارها


  آیا مطبوعات آزاد هند پس از یک دهه نخست‌وزیری مودی چندان آزاد نیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد