درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:59   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چه اتفاقی برای لوگوی کوکاکولا افتاد؟
  گوگل با رشد 15 درصدی درآمد، آن را "عصر جمینی" اعلام کرد
  روزنامه‌نگاری مستقل و مبتنی بر واقعیت: تحت فشار
  تسلا کل تیم بازاریابی خود را اخراج کرد
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2386صفحه نخست » ادامه مطلب دوجمعه، 29 دی 1391 - 10:17
ادلمن به توسعه بسیار از روش های استاندارد در روابط عمومی مشهور و معتبر است
ادلمن به توسعه بسیار از روش های استاندارد در روابط عمومی مشهور و معتبر است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||، زهرا بابازادگان- دنیل جی. ادلمن، سازنده یکی از عالی ترین شرکت های روابط عمومی جهان و پیشگام تور رسانه ای در 92 سالگی در گذشت.

ادلمن به توسعه بسیار از روش های استاندارد در این رشته معتبر است. او شرکت خود را 60 سال پیش تاسیس کرد و آن را به نیروی بازاریابی جهانی با بیش از 4500 کارمند در 66 دفتر در سراسر جهان تبدیل کرد.

 

به گفته پسرش ریچارد ادلمن، او روز سه شنبه به علت نارسایی قلبی در بیمارستانی در شیکاگو درگذشت.

 

ریچارد ادلمن، رییس شرکت ادلمن، گفت که پدرش در بازاریابی و روابط عمومی یک نابغه بود، زیرا او به واقع می دانست که روابط عمومی می تواند علامت های تجاری را بفروشد.

 

از جمله مشتریان این شرکت می توان به مایکروسافت، وال مارت و رویال داچ شل اشاره کرد.
 

دنیل ادلمن بومی شهر نیویورک و فارغ التحصیل دانشگاه روزنامه نگاری کلمبیا، به عنوان گزارشگر و سردبیر روزنامه های پوق کیپسی مشغول به کار شد. او در جریان جنگ جهانی دوم به ارتش فراخوانده شد و به عنوان عضوی از یگان جنگ روانی، اولین مهارت های روابط عمومی خود را از تجزیه و تحلیل تبلیغات آلمان بدست آورد.
 

او بعدها یادآور شد: «من اطلاعاتی در مورد ادعاهای آن ها به دست می آوردم، بنابراین می توانستیم با پخش برنامه های خودمان به آن ها پاسخ دهیم».

 

پس از جنگ، او به عنوان نویسنده اخبار رادیو سی بی اس در نیویورک مشغول به کار شد.

 

کار او در روابط عمومی در شرکت موسی کرفت رکوردز آغاز شد که ستاره های موسیقی آن از جمله مِل تورم، در رادیو به وسیله محصولات مراقبت مو تونی حمایت می شد.

 

ادلمن خلاقیت روابط عمومی خود را به کار گرفت. او آهنگ های تورم را در آلبومی به شکل محصولات تونی بسته بندی کرد و به این ترتیب توجه او را به خود جلب کرد و به عنوان مدیر روابط عمومی تونی در شیکاگو به کار گمارده شد.

از سال 1960، او مالک شرکت خودش بود که به تبلیغ صنعت نوشیدنی کالیفرنیا می پرداخت.
 

ادلمن، بیسبالیست بزرگ نولان ریان را برای تبلیغ آسپرین و گلوریا استینم یکی از فعالان- را برای ترویج قرص های جلوگیری از بارداری به استخدام درآورد.

ادلمن همچنین دارای حس شوخ طبعی بود.

حتی پس از آن که 12 سال پیش اداره شرکت را کنار گذاشت، همچنان از طریق پسرش اتفاقات را پیگیری می کرد و او را راهنمایی می کرد.

به یابود وی مراسم خاصی برای خاکسپاری او در روز چهارشنبه برگزار شد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد