درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 06:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر

  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  🟠 پولیتزر عکاسی به تصاویر بحران مهاجرت در مرز آمریکا و مکزیک رسید
  مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
  واتس‌اپ با طرح جدید بی‌رنگ و امکانات تازه برای همه کاربران عرضه شد!
  دکتر مهدی فرقانی بازتاب دهنده صدای بی صدایان
  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند
  نوآوری دیجیتال برای توسعه پایدار: توانمندسازی جوامع برای رسیدن به اهداف 2030
  ادوبی مدعی است هوش مصنوعی جایگزین دوربین‌های دیجیتال خواهد شد
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  گوگل خواستار به‌روزرسانی قوانین مهاجرت ایالات متحده برای جذب استعدادهای بیشتر در هوش مصنوعی است
  مدیر عامل بزرگترین شرکت تبلیغاتی جهان هدف کلاهبرداری دیپ‌فیک قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 2386صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 30 دی 1391 - 21:05
ادلمن به توسعه بسیار از روش های استاندارد در روابط عمومی مشهور و معتبر است
ادلمن به توسعه بسیار از روش های استاندارد در روابط عمومی مشهور و معتبر است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||، زهرا بابازادگان- دنیل جی. ادلمن، سازنده یکی از عالی ترین شرکت های روابط عمومی جهان و پیشگام تور رسانه ای در 92 سالگی در گذشت.

ادلمن به توسعه بسیار از روش های استاندارد در این رشته معتبر است. او شرکت خود را 60 سال پیش تاسیس کرد و آن را به نیروی بازاریابی جهانی با بیش از 4500 کارمند در 66 دفتر در سراسر جهان تبدیل کرد.

 

به گفته پسرش ریچارد ادلمن، او روز سه شنبه به علت نارسایی قلبی در بیمارستانی در شیکاگو درگذشت.

 

ریچارد ادلمن، رییس شرکت ادلمن، گفت که پدرش در بازاریابی و روابط عمومی یک نابغه بود، زیرا او به واقع می دانست که روابط عمومی می تواند علامت های تجاری را بفروشد.

 

از جمله مشتریان این شرکت می توان به مایکروسافت، وال مارت و رویال داچ شل اشاره کرد.
 

دنیل ادلمن بومی شهر نیویورک و فارغ التحصیل دانشگاه روزنامه نگاری کلمبیا، به عنوان گزارشگر و سردبیر روزنامه های پوق کیپسی مشغول به کار شد. او در جریان جنگ جهانی دوم به ارتش فراخوانده شد و به عنوان عضوی از یگان جنگ روانی، اولین مهارت های روابط عمومی خود را از تجزیه و تحلیل تبلیغات آلمان بدست آورد.
 

او بعدها یادآور شد: «من اطلاعاتی در مورد ادعاهای آن ها به دست می آوردم، بنابراین می توانستیم با پخش برنامه های خودمان به آن ها پاسخ دهیم».

 

پس از جنگ، او به عنوان نویسنده اخبار رادیو سی بی اس در نیویورک مشغول به کار شد.

 

کار او در روابط عمومی در شرکت موسی کرفت رکوردز آغاز شد که ستاره های موسیقی آن از جمله مِل تورم، در رادیو به وسیله محصولات مراقبت مو تونی حمایت می شد.

 

ادلمن خلاقیت روابط عمومی خود را به کار گرفت. او آهنگ های تورم را در آلبومی به شکل محصولات تونی بسته بندی کرد و به این ترتیب توجه او را به خود جلب کرد و به عنوان مدیر روابط عمومی تونی در شیکاگو به کار گمارده شد.

از سال 1960، او مالک شرکت خودش بود که به تبلیغ صنعت نوشیدنی کالیفرنیا می پرداخت.
 

ادلمن، بیسبالیست بزرگ نولان ریان را برای تبلیغ آسپرین و گلوریا استینم یکی از فعالان- را برای ترویج قرص های جلوگیری از بارداری به استخدام درآورد.

ادلمن همچنین دارای حس شوخ طبعی بود.

حتی پس از آن که 12 سال پیش اداره شرکت را کنار گذاشت، همچنان از طریق پسرش اتفاقات را پیگیری می کرد و او را راهنمایی می کرد.

به یابود وی مراسم خاصی برای خاکسپاری او در روز چهارشنبه برگزار شد.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  تکنیک شش کلاه تفکر


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  صنعت مراقبت‌های بهداشتی: ارایه یک داستان، نه یک محصول


  روابط‌عمومی


  گناه جهـــل من


  ارتباطات شرکتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد