درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 01:34   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23846صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 11 خرداد 1395 - 15:46
تقدیر از روابط عمومی های فعال همدان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در آیینی با حضور استاندار همدان از روابط عمومی فعال این استان با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در آیینی با حضور استاندار همدان از روابط عمومی فعال این استان با اهدای لوحی تقدیر به عمل آمد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان همدان روز سه شنبه در این آیین اظهار کرد: این شورا متشکل از دستگاه های دولتی و بخش خصوصی است.


احسان شهابی افزود: پس از برگزاری انتخابات و مشخص شدن اعضای شورای روابط عمومی اقداماتی برای تشکیل بانک اطلاعاتی جامع و کامل از روابط عمومی ها انجام شد.


وی اضافه کرد: همچنین مکاتباتی با مدیران دستگاه های اجرایی با محوریت استفاده از توان روابط عمومی ها بعنوان مشاور، تک شغله بودن روابط عمومی ها و دیگر مسائل صورت گرفت.


وی یادآوری کرد: از پتانسیل روابط عمومی ها در سال گذشته برای رویدادهای مهم استان از جمله میزبانی شایسته از رئیس جمهوری، مراسم تشییع سرلشگر همدانی و انتخابات استفاده شد که کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشتند.


دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های همدان افزود: یکی از محوری ترین مطالبه شورای روابط عمومی افزایش تعامل با خانه مطبوعات است که قرار شد دستگاههای اجرایی اشتراک رسانه های بومی را داشته باشند.


شهابی گفت: امسال 10 سر فصل برای روابط عمومی ها تهیه شده که مهمترین آن برگزاری دوره های آموزشی برای این افراد با هماهنگی سازمان مدیریت است.


وی بیان کرد: به منظور بررسی عملکرد روابط عمومی ها ، کمیته ارزیابی روابط عمومی های استان از اواسط فروردین ارزیابی عملکرد روابط عمومی ها را آغاز کرد.


دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های همدان افزود: نتایج ارزیابی ها در کمیته ارزیابی تحلیل شده و با احصای نقاط ضعف و قوت، چگونگی اصلاح نواقص و تقویت روابط عمومی ها به هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها پیشنهاد شد.


شهابی اضافه کرد : 140 روابط عمومی در استان همدان عضو شورای هماهنگی هستند که عملکرد آنها در 20 شاخص و مولفه ارزیابی شد.


در این آئین از اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان و هفت روابط عمومی برتر تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد