درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 02:17   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23750صفحه نخست » یکشنبه، 9 خرداد 1395 - 09:45
بلندگوی هوشمند آمازون در مرورگرهای اینترنتی
امکانات نرم‌افزار هوش مصنوعی بلندگوی الکسای آمازون با راه‌اندازی سایت Echosim.io به داخل محیط این برنامه منتقل شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، امکانات نرم‌افزار هوش مصنوعی بلندگوی الکسای آمازون با راه‌اندازی سایت Echosim.io به داخل محیط این برنامه منتقل شد. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از تک کرانچ، این سایت ابزاری برای شبیه‌سازی قابلیت‏های بلندگوی اکوی آمازون در اختیار کاربران قرار می‏دهد و می‏تواند از فناوری دستیار صوتی این شرکت برای اجرای فرامین صوتی کاربران، اعم از جست‌وجوی اینترنتی، سفارش انواع اقلام، خرید آنلاین، تاکسی گرفتن و... استفاده کند.

 

ایده اصلی آمازون از این کار آن است افرادی که مشتری خدمات این شرکت محسوب نمی‌شوند بتوانند از قابلیت‌های بلندگوی اکو مطلع شوند. البته برای این کار بهره‌مندی از حساب کاربری آمازون ضروری است. بعد از ورود به سایت یاد شده با حساب کاربری آمازون می‌توانید موشواره خود را روی دکمه میکروفن الکسا قرار دهید تا از توانمندی‌های آن مطلع شوید. توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان هم می‌توانند با استفاده از ابزار یاد شده از قابلیت‌های الکسا مطلع شده و برای آن ابزار و امکانات جانبی طراحی کنند. آمازون با این ابتکار عمل از اپل و مایکروسافت پیشی گرفته که در تلاش برای ارتقای هوش مصنوعی سیری و کورتانا دستیارهای صوتی اختصاصی خود هستند.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3776

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد