درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 - 12:12   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی
  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟
  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟
  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران
  چگونه از "تئاتر موفقیت" در اندازه‌گیری رسانه‌های اجتماعی خود اجتناب کنید
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23738صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 9 خرداد 1395 - 01:05
نشست خبری دومین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت های وابسته سازمان آب و برق خوزستان
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- دومین جشنواره روابط عمومی بیشتر جهت انگیزش، ارزیابی و اموزش جهت ارتقاء عملکرد روابط عمومی ها برگزار می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  دومین جشنواره روابط عمومی بیشتر جهت انگیزش، ارزیابی و اموزش جهت ارتقاء عملکرد روابط عمومی ها برگزار می شود.
 
 نشست خبری دومین جشنواره روابط عمومی برتر شرکت های وابسته سازمان آب و برق خوزستان با حضور علیجانی مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان، موسوی نماینده انجمن روابط عمومی ایران در خوزستان و جمعی از اصحاب رسانه در سالن همایش های گیت بوستان برگزار شد.
 
 به گزارش شوشان، علیجانی مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان در این نشست گفت: عملیات اجرایی طراحی استقرار سیستم های مدیریت کیفیت ایزو 9001 و رضایت مشتری ایزو 10004 در روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان برای نخستین بار در کشور تدوین و اجرا شده و تاکنون ادامه دارد.
 
 وی ادامعه داد: تا قبل از این سیستم مدیریت کیفیت برای کل سازمان ها طراحی می شد و روابط عمومی نیز بخشی از این سیستم به حساب می آمد و در همه موارد ، فرآیند و مراحل طراحی شده از لحاظ تخصصی با فعالیت های حرفه ای روابط عمومی انطباق کامل نداشت.
 
 رضا علیجانی افزود: با برنامه ریزی دقیق در سازمان آب و برق خوزستان و با همکاری موسسه فرهنگی مشی فاخر و موسسه بین الملی ICS کانادا برا نخستین بار در کشور سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 و رضایت مشتری ISO 100004 را به صورت تخصصی برای روابط عمومی تهیه و به مرحله اجرا در آوردیم.
 
 مدیر روابط عمومی آب و برق خوزستان زمان آغاز عملیات اجرایی طرح را از تاریخ 20 اسفند سال گذشته تاکنون اعلام کرد و گفت: ممیزی نهایی در تاریخ هشتم خرداد برگزار و گواهینامه ها در تاریخ 16 خرداد امسال همزمان با مراسم اختتامیه جشنواره به روابط عمومی های برتر استان اهدا می شود.
 
 مدیر روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان برگزاری دور اول جشنواره روابط عمومی ها را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی موجب شد روابط عمومی ها تعامل بیشتری با مجموعه های دیگر، NGO ها و رسانه پیدا کنند و این امر باعث شده انگیزه بسیاری در روابط عمومی ها ایجاد شود و علاقه بیشتری به برگزاری دوره های آموزشی نشان دهند.
 
 وی گفت: دومین جشنواره روابط عمومی بیشتر جهت انگیزش، ارزیابی و اموزش جهت ارتقاء عملکرد روابط عمومی ها برگزار می شود.
 
 علیجانی از ابتکار و نوآوری جدید در دومین جشنواره روابط عمومی خبر داد و اظهار کرد: روابط عمومی های برتر شرکت های تابعه سازمان آب و برق خوزستان توسط هئیت داوران مورد ارزیابی حضوری قرار گرفتند و از نزدیک یک جلسه آموزش خصوصی برای مدیران و کارشناسان شرکت برنامه ریزی و اجرا شد.
 
 وی ادامه داد: دراختتامیه جشنواره از برترین روابط عمومی ها توسط هئیت داوران انتخاب و تجلیل خواهد شد.
 
 در ادامه این نشست ، موسوی نماینده انجمن روابط عمومی ایران در خوزستان کاربرد سیستم جدید در روابط عمومی ها را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: تاکنون هیچ روابط عمومی مدیریت کیفیتISO 9001 نگرفته و ما برای اولین بار در کشور این سیستم را طراحی کردیم و تغییرISO در روابط عمومی ها دادیم.
 
 موسوی ادامه داد: ما با همکاری انجمن روابط عمومی ایران سیستم ارزیابیISO را تغییر دادیم و با فعالیت های روابط عمومی ها منطبق کردیم و در این زمینه از نظرات کارشناسان و خود آقای علیجانی که به طور مداوم پیگیر این مساله بودند ، استفاده کردیم.
 
 وی افزود: هم اکنون می بینیم روابط عمومی سازمان آب و برق کاملا هدفمند شده و از حالت سنتی خارج شده است. من با جرات می گویم روابط عمومی سازمان آب و برق همیشه در روابط عمومی ها پیشرو بوده و در کشور از 4 روابط عمومی تقدیر شد که روابط عمومی آب و برق جزء این روابط عمومی ها قرار داشت.
 
 نماینده انجمن روابط عمومی ایران در خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در این جشنواره میهمانانی از قبیل دکتر دین پرست رئیس مرکز ، شمس معاون مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، اسکویی مدیر روابط عمومی و روابط بین الملل مدیریت منابع آب ایران، شفق سرپرست روابط عمومی و مشاور وزیر نیرو، خانم مقدم معاون مدیریت و روابط بین المل وزارت نیرو، انتظامی معاون وزیر ارشاد در امور مطبوعاتی، مطهری نژاد عضو هئیت مدیره ، رئیس هئیت داوران و موسس انجمن روابط عمومی ایران و یکی از سخنرانان جشنواره از دعوت شدگان به اختتامیه دومین جشنواره روابط عمومی هستند.
 
 گفتنی ست ، این جشنواره در شانزدهم خرداد ساعت 9:30 صبح در سالن آمفی تئاتر آب و برق برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  ‌دیجیتال‌سازی روابط‌عمومی


  چگونه خشم بر تفکر غلبه می‌کند؟


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  چگونه روابط‌عمومی بالا و موفق داشته باشیم؟


  ترویج ارزش‌های انسانی و نقش روابط‌عمومی


  تأثیرات روانی جنگ بر خبرنگاران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد