درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 16:56   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23711صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 7 خرداد 1395 - 22:32
برای کسب‌وکارتان بروشور تهیه کنید!
امروزه دیگر استفاده از آگهی‌های چاپی/ بروشور و کارت ویزیت کار غیرضروری باشد، ولی اجازه دهید به شما نشان دهیم چگونه استفاده از آگهی‌های چاپ‌شده‌ی فوری و با کیفیت، برای راه اندازی یک کسب‌ و کار موفقی بیش از پیش دارای اهمیت هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اگر به تازگی کسب‌ و کار خود را شروع کردید یا به آن فکر می‌کنید، حتما در مورد بهبود بخشیدن به شناخت‌نامه‌ی کسب‌ و کار تان هم فکر خواهید کرد. شاید احساس کنید.


امروزه دیگر استفاده از آگهی‌های چاپی/ بروشور و کارت ویزیت کار غیرضروری باشد، ولی اجازه دهید به شما نشان دهیم چگونه استفاده از آگهی‌های چاپ‌شده‌ی فوری و با کیفیت، برای راه اندازی یک کسب‌ و کار موفقی بیش از پیش دارای اهمیت هستند.


به این موضوع فکر کنید یک آگهی چاپی یا بروشور می‌تواند چه شور و هیجانی ایجاد کند. با یک بروشور می‌توانید همزمان با این‌که پیام صحیح را به مخاطب انتقال می‌دهید، اندکی هم (البته به شکل مناسب) مرموز باقی بمانید. – در عوض، این کار مستقیما باعث می‌شود آدم‌ها منتظر پیام‌های بعدی‌تان در آینده بمانند.


اگر واقعا می‌خواهید مشتری جذب کنید، بروشور و آگهی چاپی می‌تواند روش بسیار خوبی در ارائه‌ی هرگونه تبلیغ برای جلب نظر بازار مورد نظرتان باشد. می‌توانید یک‌سری برچسب یا برگه‌ها‌ی قابل برش به آگهی چاپی‌تان اضافه کنید؛ این کار بهتر از این است که مخاطبان‌تان مجبور باشند آگهی‌تان را در اینترنت جست‌وجو و آن را چاپ کنند. با انجام این کار به مشتریان‌تان نشان می‌دهید که می‌خواهید برای آنها وقت بگذارید و پول خرج کنید و البته، خودتان را هم از دردسر پخش آگهی‌ها به صورت مجزا نجات می‌دهید.


چاپ صحیح و پخش آگهی چاپی‌تان در مدت‌زمان‌های منظم می‌تواند وجهه‌ی خوبی برای‌تان بسازد و شما را در جایگاه بالایی در ذهن مردم نگه دارد. استفاده از آگهی‌های چاپی/ بروشورها و کارت ویزیت روش بسیار ارزانی برای تبلیغات است، بنابراین اگر این کار را به درستی انجام دهید، می‌تواند برای‌تان بسیار سودمند باشد، و شما نیز از لحاظ مالی توانایی انجام درست این کار را خواهید داشت. آگهی‌های چاپی فوری را می‌توانید در رنگ‌های مختلف چاپ کنید و حتی برای جلوگیری از خرابی، آنها را به صورت لمینت درآورید – این کار برای ایجاد وجهه‌ی حرفه‌ای که لازمه‌ی یک کسب‌ و کار  است، عالی به نظر می‌رسد.


هم‌چنین استفاده از آگهی‌ها و بروشورها واقعا راهی عالی در رسیدن به عموم آدم‌ها است. همه از اینترنت استفاده نمی‌کنند، ولی هر شخصی به محیط اطراف خود در شهر یا محله‌ دسترسی دارد. اگر می‌دانید مخاطبان ویژه‌تان بیشتر در کجا اقامت دارند، به آسانی بروشورها را در آن مکان‌ها پخش کنید و البته برای آدم‌هایی که علاقه‌مند نیستند، وقت صرف نکنید.


در نهایت، استفاده از آگهی‌ها و بروشورها می‌تواند برای جلب نظر مشتریان به آن چه ارائه می‌دهید راه فوق‌العاده‌ای باشد. علاوه بر آن‌که آگهی‌های چاپی می‌توانند کسب‌ و کار تان را برای آدم‌ها تبلیغ کنید، می‌توانند به عنوان برگه‌ی قرارداد خدمات‌ یا ثبت مشتریان نیز استفاده شوند. با این کار آدم‌ها بدون نیاز به جست‌وجوی اطلاعات به شکل جداگانه، تنها بر محصول‌تان تمرکز می‌کنند و آن‌گاه شاید شماکسب‌ و کار پررونق‌تری را تجربه کنید.
منبع: فوربس
ترجمه: بازده
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد