درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 23:22   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
  روزنامه‌نگاران نگاه انتقادی خود را به سمت کارفرمایان خود معطوف می‌کنند
  آستری‌بات اس وان: ربات انسان‌نمای سریع و دقیق
  سرپرست مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  سهام متا به دلیل نگرانی‌های مربوط به هزینه‌های هوش مصنوعی و کاهش رشد سقوط کرد
  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری
  عملکرد آژانس‌های روابط‌عمومی WPP در سه ماهه اول ۲۰۲۴ چگونه بود؟
  آینده روابط‌عمومی مستقل
  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23710صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیچهارشنبه، 12 خرداد 1395 - 08:33
معجزه ارتباطات شبکه‎ ای
مهدی باقریان - با این حال، با توجه به گسترش ارتباطات شبکه ‎ای یک نوع «حماسه ارتباطی» در حال رخ دادن است و آن این است که مشتریان و مخاطبان زمام امور را در دست می ‎گیرند و ما چاره ‎ای نداریم جز این که خودمان را با شهروندان جدید هماهنگ سازیم و طبق نیازهای ایشان، برنامه‎ ریزی کرده و محصولات و خدمات خود را ارایه کنیم.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در دنیای ارتباطات شبکه ‎ای، مشارکت، صداقت و شفافیت در کانون همه فعالیت‎ ها قرار دارد. ما چه بخواهیم و چه نخواهیم در عصر ارتباطات شبکه ‎ای زندگی می‎ کنیم و به همین دلیل دستکاری حقیقت بسیار مشکل شده است به طوری که دوره «مدیریت پیام» به شکل سنتی به سر آمده و ارتباطات شهروندی بر روح و زمان ما حاکم شده است. این امر نشان می ‎دهد که جامعه نیازمند ارتباطات جدید و بهتر است. ما هرگز قادر به حل مشکلات نخواهیم بود مگر این که در نحوه ارتباطات خود، تغییرات اساسی و بنیادی ایجاد کنیم.


لهذا برای سازمان ‎ها و شرکت ‎ها لازم است که در نوع ارتباطات خود به ویژه رفتارهای فرهنگی و ارتباطی خود تغییراتی ایجاد کنند. در «دی ان ای» سازمان‎ ها باید تغییرات محسوسی ایجاد شود تا «رویکرد ارتباط از پایین به بالا» جایگزین «رویکرد ارتباط از بالا به پایین» شود.

 

مدیران اجرایی واقعی، برای تولید دنیای بهتر و ارتباطات پیش رونده، ارزش ‎های زیادی قائل هستند و از پیروی از الگوهای ورشکسته گذشته اجتناب می ‎کنند. این رویکرد، ریشه‎ ای و خلاقانه است و ذینفعان سازمان‎ را برای پیشرفت و ساختن جامعه‎ ای مثبت ‎تر و سودمندی اجتماعی بیشتر دور هم جمع می ‎کند. علاوه بر آن، این امر به تحقق جامعه بهتر با ارزش ‎ها و اهداف مشترک در مقیاس بزرگ تر کمک می ‎کند.


مضاف بر آن باید توجه داشته باشیم قدرت شهروندی در حال افزایش است و شرکت ‎ها و سازمان‎ ها چاره ‎ای ندارند که پاسخگو باشند و روش ‎های عملیاتی و کارکردی خود را تغییر داده و یا بهینه‎ سازی نمایند.


با این حال، با توجه به گسترش ارتباطات شبکه ‎ای یک نوع «حماسه ارتباطی» در حال رخ دادن است و آن این است که مشتریان و مخاطبان زمام امور را در دست می ‎گیرند و ما چاره ‎ای نداریم جز این که خودمان را با شهروندان جدید هماهنگ سازیم و طبق نیازهای ایشان، برنامه‎ ریزی کرده و محصولات و خدمات خود را ارایه کنیم.


علاوه بر آن، به همان اندازه که جامعه به نحو فزاینده ‎ای به ارتباطات شبکه‎ ای روی می‎ آورد، به همان میزان شرکت‎ ها و سازمان ‎ها و آدم ها بازتر، شفاف تر و پاسخگوتر می‎ شوند و مطمئن باشید گذر از آن به عنوان یک مرحله تاریخ ساز و حساس، اجتناب ناپذیر است و خواه ناخواه هر مقاومتی در برابر آن شکننده خواهد بود. به امید آنروز.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  هرگز کسی را آزار نده


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد