درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 09:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
  روابط‌عمومی، اهمیت افکار عمومی درون و برون‌سازمانی
  روابط‌عمومی؛ از اطلاع‌رسانی تا اطلاع‌یابی
  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی
  این روابط را عمومی می‌کند
  ضرورت راه‌اندازی رشته ارتباطات در دانشگاه‌های سراسری و آزاد ارومیه
  بیانیه موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  فرسودگی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23626صفحه نخست » سه شنبه، 4 خرداد 1395 - 07:06
کمپین مبارزه با فحاشی در شبکه‌های اجتماعی
فحاشی گروهی از افراد در شبکه‌های اجتماعی روی صفحه یا اکانت برخی اشخاص مشهور موضوعی است که بسیاری از کاربران ایرانی را ناراحت کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، فحاشی گروهی از افراد در شبکه‌های اجتماعی روی صفحه یا اکانت برخی اشخاص مشهور موضوعی است که بسیاری از کاربران ایرانی را ناراحت کرده است. آخرین آن شاید به حمله این گروه از کاربران به اکانت اینستاگرام دی‌کاپریو برمی‌گردد در جایی که این بازیگر سینما عکسی از دریاچه ارومیه را منتشر کرد و نسبت به خشک شدن آن واکنش نشان داد. حمله کاربران ایرانی به این پست با فحاشی و انتشار رکیک‌ترین الفاظ انجام گرفت به‌طوری که بسیاری از دیگر کاربران را که با این اقدام آنها موافق نبودند را نیز وادار به واکنش در همان جا کرد. تکرار چنین مواردی باعث شده کمپین بزرگی با هشتگ #رکیکـ_نیستم ایجاد شود. کمپینی که حالا ویدئویی درباره چرایی آن درست شده و با حمایت سایت آپارات تا حالا بیش 45 هزار بازدید داشته است. برای آشنایی یا حمایت از این کمپین می‌توانید هشتگ #رکیکـ_نیستم را در شبکه‌های مختلف جست و جو کنید و همچنین به سایت www. 1hes.ir سر بزنید تا با جزئیات و هدف این کمپین بیشتر آشنا شوید.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3772

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  فرسودگی روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد