درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:13   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
  سمینار تخصصی «هوش مصنوعی مولد در روابط عمومی» برگزار شد
  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی
  گوگل متوجه می‌شود که عوامل هوش مصنوعی چالش‌های اخلاقی جدیدی ایجاد می‌کنند
  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی
  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی
  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"
  غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
  هرگز کسی را آزار نده
  دیپلماسی روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23622صفحه نخست » سه شنبه، 4 خرداد 1395 - 11:02
مایکروسافت خود را بهترین خدمات دهنده ابری می‌داند
«جیسون زاندر» مدیر مرکز Azure مایکروسافت اعلام کرد این شرکت تمایل دارد گزینه‌های مختلف را در عرضه خدمات پردازش ابری Azure در اختیار مشتریان سازمانی خود بگذارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، «جیسون زاندر» مدیر مرکز Azure مایکروسافت اعلام کرد این شرکت تمایل دارد گزینه‌های مختلف را در عرضه خدمات پردازش ابری Azure در اختیار مشتریان سازمانی خود بگذارد.به گزارش وب‌سایت Zdnet، او خدمات پردازش ابری Azure را در مقابل سرویس پردازش ابری AWS آمازون و Google Cloud تبلیغ کرد و در این زمینه توضیح داد خدمات ابری آنها به‌صورت بین‌المللی ۳۲ منطقه از جهان را تحت پوشش قرار می‌دهد که از جمله آنها می‌توان به استرالیا اشاره کرد. هفته گذشته همچنین گفته شد که دو کشور کانادا و کره جنوبی نیز به مراکز تحت پوشش این خدمات افزوده شده‌اند. زاندر در این خصوص گفت: «ما خدمات خود را به‌صورت گسترده در سراسر جهان ارائه می‌کنیم؛ امکانات این خدمات گسترده‌تر از سرویس‌های ابری گوگل و آمازون است. بنابراین اگر شما در یک شرکت چندملیتی فعالیت می‌کنید، قابلیت پوشش‌دهی جهانی برای شما اهمیت فراوانی خواهد داشت.» شرکت مایکروسافت به منظور گسترش هرچه بیشتر سرویس ۳۶۵ Office خود این هفته اعلام کرد همکاری‌هایی را برای استفاده از حق امتیازهای HANA انجام داده است تا بتواند خدمات پایگاه داده مبتنی بر حافظه سیستمی را ارائه دهد و در این راستا سرویس S/ ۴ HANA مبتنی بر خدمات پردازش ابری عمومی Azure مایکروسافت ارائه شده است.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3772

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 عبارت برای ابراز قدردانی بدون گفتن "متشکرم"


  هرگز کسی را آزار نده


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  شش مرحله کلیدی در توسعه سفر ای‌اس‌جی


  دیپلماسی روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


  مزایای استفاده از ابزارهای یکپارچه در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد