درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 10:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - در اینجا دلیل این است که بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23548صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 1 خرداد 1395 - 13:05
نشست هم اندیشی روابط عمومی ها و رسانه های قزوین برای نخستین بار با حضور استاندار برگزار می شود
مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین گفت: نخستین نشست هم اندیشی روابط عمومی دستگاه های اجرایی و رسانه های استان قزوین پایان هفته جاری با حضور استاندار برگزار می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، نصرت الله علیرضایی روز شنبه افزود: این نشست با هدف طرح خواسته ها، انتظارها و درخواست های روابط عمومی ها و رسانه ها از یکدیگر و دستیابی به یک جمع بندی و برنامه مناسب برای پیشبرد بهتر فعالیت ها در حوزه اطلاع رسانی است.
وی از روابط عمومی دستگاه های اجرایی و رسانه ها به عنوان پرچم داران عرصه اطلاع رسانی در سطح جامعه یاد کرد و گفت: امیدواریم با برگزاری این گونه نشست ها و تداوم آن، بتوانیم اهمیت و جایگاه اطلاع رسانی در استان را بهتر و بیشتر تبیین کنیم.
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین با بیان اینکه شاهد وجود دو رویکرد تقابلی و تعاملی بین روابط عمومی دستگاه های اجرایی و رسانه ها با یکدیگر هستیم، افزود: در رویکرد نخست روابط عمومی ها و رسانه ها با نگاه بدبینانه به همدیگر می نگرند.
رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان قزوین گفت: در رویکرد تقابلی، روابط عمومی ها در ارائه اطلاعات و خبر به رسانه ها رغبت نشان نداده و با آنها تعامل و ارتباط کافی ندارند و خبرنگاران نیز در بررسی عملکرد دستگاه مربوطه عینک بدبینی زده و نیمه خالی لیوان را می بینند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین با بیان اینکه در رویکرد تعاملی، همکاری و تعامل لازم و مطلوب بین روابط عمومی ها و رسانه ها وجود دارد، در پایان افزود: از برگزاری نشست یاد شده به دنبال تقویت رویکرد تعاملی بین این دو عنصر فعال در حوزه اطلاع رسانی هستیم.

 

منبع: ایرنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد