درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 07:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23517صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 4 خرداد 1395 - 05:35
موبایل و رایانش ابری: محور نوآوری امروزی؟
دستگاه های تلفن همراه و رایانش ابری، یک رابطه همزیستی باهم دارند: رایانش ابری استفاده از دستگاه های تلفن همراه را افزایش می دهد، و دستگاه های تلفن همراه استفاده بیشتر از رایانش ابری را سبب می شوند.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  دستگاه های تلفن همراه و رایانش ابری، یک رابطه همزیستی باهم دارند: رایانش ابری استفاده از دستگاه های تلفن همراه را افزایش می دهد، و دستگاه های تلفن همراه استفاده بیشتر از رایانش ابری را سبب می شوند.


باب ایگان، رئیس و بنیانگذار مرکز تحقیقات Sepharim Research Group، می گوید: این دو با هم، سبب افزایش چابکی برای مصرف کنندگان و برای تجارت ها می شوند. ایگان می افزاید: سود واقعیِ تحرکِ ابریِ افزایش‌یافته، در مورد دستگاه و یا برنامه های آن نیست، بلکه در مورد تاثیر مثبت آن در کسب و کار است.


ایگان در این پرسش و پاسخ توضیح می دهد که چرا دستگاه های تلفن همراه به یک پلت فرم بسیار مهم برای کسب و کارها تبدیل شده اند، چرا کسب و کارهای فعلی نمی توانند در استفاده و پشتیبانی از تلفن همراه و رایانش ابری عقب بمانند، چرا شرکت ها باید تلاش کنند تا استفاده از دستگاه های تلفن همراه را برای مشتریان و کارکنان خود آسان تر کنند، و این که باید چه نقشی در استراتژی آی‌تی بازی کند.


این مصاحبه از نظر حجم مطالب خلاصه شده است.

چرا باید mobile cloud مورد توجه مدیران فناوری اطلاعات و دیگر متخصصان ارشد آی‌تی باشد؟

ایگان: من فکر می کنم دلیل اصلی این که مدیران فناوری اطلاعات به سرمایه گذاری در بخش تلفن همراه رو آورده اند، بحث ایجاد تاثیر در کسب و کار می باشد.


من به مردم می گویم، "بازگشت سرمایه گذاری خود را با نگاه به دو عامل اصلی مورد ارزیابی قرار دهید. اول این که بازگشت سرمایه خود را بر اساس درآمد به ازای هر کارمند که تلفن همراه دارد نسبت به آن هایی که ندارند محاسبه کنید. و به بازگشت سرمایه به عنوان دارایی پایه خود نگاه کنید. بنابراین، اگر شما 1 میلیون دلار دارایی دارید، به خودتان در برابر رقبایتان، و یا شرکت های جدید که در حال ظهور بوده و تهدیدی برایتان محسوب می شوند، نگاه کنید. "

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد