شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مصطفی شفیع زاده گفت: روابط عمومی در شرکت قارچ یکتای سپاهان یک شوق اداری است نه یک شغل اداری.
به گزارش خ، مصطفی شفیع زاده مدیر روابط عمومی شرکت قارچ یکتای سپاهان به عنوان روابط عمومی برتر دردوسال متوالی شناخته شد.
مصطفی شفیع زاده مدیر روابط عمومی شرکت «قارچ یکتای سپاهان » ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی همواره یکی از حساس ترین مشاغل در سازمان ها بوده است و بایدا ز زاویه علم و تخصص به آن نگریسته شود، توجه به این موضوع می تواند به ارتقا در توسعه ابعاد معنوی و تجربی روابط عمومی کمک کند.
اگر روابط عمومی را به عنوان یک سازمان منتقل کننده اطلاعات محیطی به مدیریت و همین طور ارتباط دهنده مدیریت و سازمان به محیط خود بدانیم آن وقت می پذیریم که روابط عمومی، واحد ارزندهای است و به ناچار باید در طراز بالای سازمان قرار گیرد.
در ادامه به برخی از مهم ترین فعالیت ها در این واحدا شاره می کنیم:
– شناسایی کارکنان، تعیین شخصیت آنان و ایجاد همکاری وا رتباط متقابل در میان آنان
-ا یجاد و طراحی روابط عمومی تجاری مبتنی بر تحقیقات بازار، اطلاع رسانی گسترده و فراگیر،پاسخگویی مستمر به مشتریان مبتنی بر ساختار مشتری مدار
– به وجود آوردن احساس مسئولیت و انگیزه درمیان کارکنان
– هدایت و توسعه بهداشت روانی در محیط کار
– انجام نظرسنجی دورها ی در راستای ارتباط با مخاطبان، افکار سنجی آنان وکنترل و نظارت در رضایتمندی مشتریان
– رسیدگی به شکایات، نیازها، درخواست ها، پیشنهادها و حتی درد دل های کارکنان و مدیران
– توزیع بلیط هایا ماکن تفریحی و ورزشی به کارکنان
-طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی برای اهدا به مخاطبان
– آشنا کردن مخاطبان جامعه با شرکت و فعالیت های مختلف آن با استفاده از روش مناسب و ممکن
-فعالیت مستمر در شبکه هایا جتماعی
– ایجاد زمینه مناسب برای همکاری در مخاطبان و استفاده از همکاری آنان
– ارتباط مستمر و منسجم با وسایل ارتباط جمعی، خبرگزاری ها و خبرنکاران
– چاب و نشر بروشور، پوستر، تولید بنر،کاتالوگ و..
-تعامل سازنده با ادارات، ارگان ها و نهادهای مربوطه
– ارتباط با دیگر روابط عمومی ها جهت همفکری، مشاوره وت بادلن ظر
– ارایه آگهی و رپرتاژ آگهی در رسانه ها در خصوص انتشار اخبار، مطالب و دستاوردهای شرکت
– ایجاد روابط صنعتی و حرفه ا ی با موسسات دیگر
-شرکت دادن مدیران در رویدادهای مختلف
عمومی و احیانا ترتیب سخنرانی و گفت و گو برای آنان
– شرکت در فعالیت های خیریه و نیکوکاری های جمعی به مناسبت های مختلف
– ترتیب بازدید مقامات و شخصیت ها از شرکت در راستایب ازدید های ویژه
-تشکیل همایش، مجالس سخنرانی و برنامه های بازدید عمومی و تخصصی از شرکت
– همکاری مستقیم با سازمان ها و نهادهای مربوط در خصوص فرهنگ سازی بابت افزایش سرانه مصرف قارچ در جامعه
-تکریم خبرنگاران سلامت
-تعامل سازنده با صدا و سیما در جهت انعکاس خدمات، دستاوردها و افتخارات شرکت
– ا یجاد آرشیو واحد سمعی و بصری
– حضور در شادی و غم کارکنان
-برگزاری نشست مطبوعاتی
شفیع زاده توجه به اصول اخلاقی، قدرت مشاوره مدیریت، کارآیی روابط عمومی داخلی و بیرونی، داشتن برنامه های ویژه برای هر یک از اقشار جامعه یا مخاطبان خود، ارتباط اصولی با رسانه ها، کلان نگری درا نجام وظایف و تاثیرگذار بودن، توجه به بازخورد، داشتن برنامه عملی، اطلاع یابی، ارتباطات، سازماندهی و مدیریت علمی، تولید فرآورده های تبلیغاتی و فرهنگی و… را در روابط عمومی مهم دانست.
شفیع زاده در پایان از مدیرعامل محترم شرکت مهندس علیرضا الماسی و هیات مدیره شرکت بابت حمایت و پشتیبانی و همراهی در واحد روابط عمومی تشکر و قدرانی کرد.
|