درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 05:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23510صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 31 اردیبهشت 1395 - 08:22
مدیر روابط عمومی نمونه استان اصفهان؛ روابط عمومی یک شوق اداری است نه یک شغل اداری
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مصطفی شفیع زاده گفت: روابط عمومی در شرکت قارچ یکتای سپاهان یک شوق اداری است نه یک شغل اداری.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مصطفی شفیع زاده گفت: روابط عمومی در شرکت قارچ یکتای سپاهان یک شوق اداری است نه یک شغل اداری.

به گزارش خ، مصطفی شفیع زاده مدیر
روابط عمومی شرکت قارچ یکتای سپاهان به عنوان روابط عمومی برتر دردوسال متوالی شناخته شد.

مصطفی شفیع زاده مدیر روابط عمومی شرکت «قارچ یکتای سپاهان » ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: روابط عمومی همواره یکی از حساس ترین مشاغل در سازمان ها بوده است و بایدا ز زاویه علم و تخصص به آن نگریسته شود، توجه به این موضوع می تواند به ارتقا در توسعه ابعاد معنوی و تجربی روابط عمومی کمک کند.

اگر روابط عمومی را به عنوان یک سازمان منتقل کننده اطلاعات محیطی به مدیریت و همین طور ارتباط دهنده مدیریت و سازمان به محیط خود بدانیم آن وقت می پذیریم که روابط عمومی، واحد ارزندهای است و به ناچار باید در طراز بالای سازمان قرار گیرد.

در ادامه به برخی از مهم ترین فعالیت ها در این واحدا شاره می کنیم:
– شناسایی کارکنان، تعیین شخصیت آنان و ایجاد همکاری وا رتباط متقابل در میان آنان
-ا یجاد و طراحی روابط عمومی تجاری مبتنی بر تحقیقات بازار، اطلاع رسانی گسترده و فراگیر،پاسخگویی مستمر به مشتریان مبتنی بر ساختار مشتری مدار
– به وجود آوردن احساس مسئولیت و انگیزه درمیان کارکنان
– هدایت و توسعه بهداشت روانی در محیط کار
– انجام نظرسنجی دورها ی در راستای ارتباط با مخاطبان، افکار سنجی آنان وکنترل و نظارت در رضایتمندی مشتریان
– رسیدگی به شکایات، نیازها، درخواست ها، پیشنهادها و حتی درد دل های کارکنان و مدیران
– توزیع بلیط هایا ماکن تفریحی و ورزشی به کارکنان
-طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی برای اهدا به مخاطبان
– آشنا کردن مخاطبان جامعه با شرکت و فعالیت های مختلف آن با استفاده از روش مناسب و ممکن
-فعالیت مستمر در شبکه هایا جتماعی
– ایجاد زمینه مناسب برای همکاری در مخاطبان و استفاده از همکاری آنان
– ارتباط مستمر و منسجم با وسایل ارتباط جمعی، خبرگزاری ها و خبرنکاران
– چاب و نشر بروشور، پوستر، تولید بنر،کاتالوگ و..
-تعامل سازنده با ادارات، ارگان ها و نهادهای مربوطه
– ارتباط با دیگر روابط عمومی ها جهت همفکری، مشاوره وت بادلن ظر
– ارایه آگهی و رپرتاژ آگهی در رسانه ها در خصوص انتشار اخبار، مطالب و دستاوردهای شرکت
– ایجاد روابط صنعتی و حرفه ا ی با موسسات دیگر
-شرکت دادن مدیران در رویدادهای مختلف
عمومی و احیانا ترتیب سخنرانی و گفت و گو برای آنان
– شرکت در فعالیت های خیریه و نیکوکاری های جمعی به مناسبت های مختلف
– ترتیب بازدید مقامات و شخصیت ها از شرکت در راستایب ازدید های ویژه
-تشکیل همایش، مجالس سخنرانی و برنامه های بازدید عمومی و تخصصی از شرکت
– همکاری مستقیم با سازمان ها و نهادهای مربوط در خصوص فرهنگ سازی بابت افزایش سرانه مصرف قارچ در جامعه
-تکریم خبرنگاران سلامت
-تعامل سازنده با صدا و سیما در جهت انعکاس خدمات، دستاوردها و افتخارات شرکت
– ا یجاد آرشیو واحد سمعی و بصری
– حضور در شادی و غم کارکنان
-برگزاری نشست مطبوعاتی

شفیع زاده توجه به اصول اخلاقی، قدرت مشاوره مدیریت، کارآیی روابط عمومی داخلی و بیرونی، داشتن برنامه های ویژه برای هر یک از اقشار جامعه یا مخاطبان خود، ارتباط اصولی با رسانه ها، کلان نگری درا نجام وظایف و تاثیرگذار بودن، توجه به بازخورد، داشتن برنامه عملی، اطلاع یابی، ارتباطات، سازماندهی و مدیریت علمی، تولید فرآورده های تبلیغاتی و فرهنگی و… را در روابط عمومی مهم دانست.

شفیع زاده در پایان از مدیرعامل محترم شرکت مهندس علیرضا الماسی و هیات مدیره شرکت بابت حمایت و پشتیبانی و همراهی در واحد روابط عمومی تشکر و قدرانی کرد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد