درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 12:16   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23427صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 29 اردیبهشت 1395 - 09:40
پاسخ روابط عمومی ها به مطالب کذب باید ارشادی باشد
استاندار یزد گفت: در برهه کنونی ممکن است عده ای بدنبال ارایه مطالب وارونه یا کذب باشند از اینرو روابط عمومی ها باید با حساسیت و تشکیل اتاق فکر پاسخی ارشادی نه تقابلی داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، سیدمحمد میرمحمدی عصر سه شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌ های استان یزد افزود: پاسخ روابط عمومی دستگاهها باید بگونه ای باشد که هر خواننده و بیننده ای از بزرگواری احساس لذت کند و جامعه را به خوبی نسبت به کسی که خبری کذب یا وارونه منعکس کرده متوجه سازد .
وی با بیان اینکه روابط عمومی ها سنگ صبور دستگاه ها و جامعه هستند تصریح کرد: روابط عمومی باید در مقابل نادانی ها تحمل و بردباری داشته باشد .
این مسئول با اشاره به نقش موثر روابط عمومی ها در امور مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خاطرنشان کرد: انسجام، همدلی، همکاری و هم افزایی بین نیروهای داخلی دستگاه سبب ایجاد شادابی و افزایش انگیزه در آنها می شود .
رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد فعالیت در روابط عمومی را باتوجه به حساسیت ارتباطات درون و برون سازمانی این حوزه دشوار خواند و گفت: نیروهای روابط عمومی باید دارای ویژگی و جنبه های تخصصی و فنی متناسب با مسئولیت خود باشند
میرمحمدی با تاکید بر اینکه نباید روابط عمومی را واحدی منفعل از سیستم بدانیم افزود: این حوزه بازگوکننده مسائل واحدهای مختلف به بیرون از سازمان و انعکاس خواسته ها و انتظارات جامعه به مسئولان دستگاه است .
وی به اهمیت ارتباط موثر روابط عمومی ‌ها با رسانه ‌ها و شبکه های ارتباطی از جمله شبکه های مجازی اشاره و اظهار کرد: در این راستا هنر زیادی لازم است، زیرا روابط عمومی ها باید علاوه بر ایجاد تعامل سازنده ، بالنده و رشد یافته، رسانه ها را مورد اعتماد خود بدانند .
استاندار یزد ادامه داد: اگر روابط عمومی با مبنا قرار دادن صمیمیت، اخلاق و صداقت عملکرد مناسبی داشته باشد در مسیر اتحاد ملی و وظایف انسانی برای رسیدن به اهداف متعالی قرار می گیرد .
وی با تاکید بر اینکه فعالیت روابط عمومی ظریف، حساس و ارزشمند است اضافه کرد: روابط عممی ها وظایفی از جمله تبیین سیاستهای کلی و تشریح اهداف نظام و همکاری مردم در راستای منویات مقام معظم رهبری و وعده های دولت بر عهده دارند .
عالی ترین مقام اجرایی استان یزد گفت: روابط عمومی های باید در راستای توسعه مشارکت بخش خصوصی، مهار تورم و فراهم کردن رونق اقتصادی، رصد مطالب و مواضع رسانه ها، شرایط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه، انعکاس مسائل مهم و ضروری به مسئولان مربوطه و انعکاس واقعیت ها برای اطلاع مردم گام بردارند .
میرمحمدی افزود: مواردی از جمله برجسته کردن نقاط قوت و جبران نقاط ضعف، برگزاری نشست های خبری مدیران و مسئولان، امیدآفرینی و ترویج فرهنگ اسلامی و انسانی باید در روابط عمومی ها مد نظر قرار گیرد .
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد نیز در این نشست با اشاره به فعالیت های اخیر این شورا گفت: برگزاری نشست های تخصصی و آموزشی و جشنواره روابط عمومی های موثر در دستور کار قرار دارد
عباس ملازینلی با تاکید بر آگاهی یابی سازمانی مسئولان نسبت به نقش مهم روابط عمومی افزود: مسئولان روابط عمومی‌ها از لحاظ تخصص، سوابق و مستندات کاری جایگاه قابل قبولی دارند اما اثرگذاری اندک برخی از آنها در دستگاه ها متبوع قابل بررسی است .
27
اردیبهشت به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است .

 

منبع: ایرنا

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود


  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک


  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد