درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 03:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23360صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 - 15:53
پیام تبریک رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رامز نصیری صالح رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در پیام خود آورده است، در بیست و هفتم اردیبهشت که مصادف با روز ارتباطات و روابط عمومی است یاد می‌شود از تلاشگرانی که با ارزش دادن به جایگاه روابط عمومی و قبول تمام سختی‌های آن سعی می‌کنند از این جایگاه که اصلی‌ترین حلقه ارتباطی بین مدیران، کارکنان و جامعه است برای رسیدن سازمان به اهداف پیش‌بینی شده بهره گیرند و به یقین هر اندازه این ارتباط مفیدتر، قوی‌تر و موثرتر باشد به همان اندازه سازمان در رسیدن به اهداف خود موفق‌تر است.

از آنجا که اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوام‌شان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است لذا این روز یادآور تلاش‌ها و خدمات ارزنده جمعی از فرزندان این ملت در حوزه روابط عمومی بخش‌های دولتی و خصوصی است که با اهتمام خویش، نقش خود را در توسعه و پیشرفت جامعه به اثبات می‌رسانند و بهانه‌ای است تا بار دیگر به این امر تاکید شود که با نگاهی نو به روابط عمومی و جایگاه آن می‌توان گام‌های موثری را در جهت رشد نظام ارتباطی کشور برداشت و این حرفه و تخصص را در جایگاه و منزلت حقیقی آن قرار داد.

ضمن گرامی‌داشت و تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی به خانواده بزرگ روابط عمومی استان، امید آن را دارم این هفته فرصتی باشد تا توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش به جایگاه و اهمیت روابط عمومی‌ها جلب شده و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مدظله‌العالی به سال «اقتصاد مقاومتی،‌ اقدام و عمل» مزین گشته است شاهد افزایش ایفای نقش و تأثیرگذاری نهاد روابط عمومی در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی باشد.

 

منبع: ایسنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد