درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 14:38   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23360صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 - 11:59
پیام تبریک رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، رامز نصیری صالح رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در پیام خود آورده است، در بیست و هفتم اردیبهشت که مصادف با روز ارتباطات و روابط عمومی است یاد می‌شود از تلاشگرانی که با ارزش دادن به جایگاه روابط عمومی و قبول تمام سختی‌های آن سعی می‌کنند از این جایگاه که اصلی‌ترین حلقه ارتباطی بین مدیران، کارکنان و جامعه است برای رسیدن سازمان به اهداف پیش‌بینی شده بهره گیرند و به یقین هر اندازه این ارتباط مفیدتر، قوی‌تر و موثرتر باشد به همان اندازه سازمان در رسیدن به اهداف خود موفق‌تر است.

از آنجا که اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوام‌شان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است لذا این روز یادآور تلاش‌ها و خدمات ارزنده جمعی از فرزندان این ملت در حوزه روابط عمومی بخش‌های دولتی و خصوصی است که با اهتمام خویش، نقش خود را در توسعه و پیشرفت جامعه به اثبات می‌رسانند و بهانه‌ای است تا بار دیگر به این امر تاکید شود که با نگاهی نو به روابط عمومی و جایگاه آن می‌توان گام‌های موثری را در جهت رشد نظام ارتباطی کشور برداشت و این حرفه و تخصص را در جایگاه و منزلت حقیقی آن قرار داد.

ضمن گرامی‌داشت و تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی به خانواده بزرگ روابط عمومی استان، امید آن را دارم این هفته فرصتی باشد تا توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش به جایگاه و اهمیت روابط عمومی‌ها جلب شده و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری مدظله‌العالی به سال «اقتصاد مقاومتی،‌ اقدام و عمل» مزین گشته است شاهد افزایش ایفای نقش و تأثیرگذاری نهاد روابط عمومی در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و این روز نقطه عطفی در توسعه و تحول روابط عمومی باشد.

 

منبع: ایسنا

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد