درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 12:13   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
  مدل قدرتمند هوش مصنوعی جدید، گفتار را به متن، حتی اصطلاحات تخصصی شرکت شما، به دقت تبدیل می‌کند
  چگونه مخاطبان خود را تعریف کنید: راهنمای گام به گام
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23359صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 - 16:27
روابط عمومی ها از وظایف خطیر خود، غفلت نکنند
سرپرست مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان سمنان گفت: تنها بخشی از وظایف روابط عمومی تهیه و تولید گزارش و خبر می باشد و اطلاع رسانی در خصوص فعالیتهای دستگاه نباید روابط عمومی را از دیگر وظایف خطیری که دارد غافل کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، محمد صدیقی نیا سرپرست مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان سمنان در آستانه ی روز ملی روابط عمومی و ارتباطات گفت: روابط عمومی با توجه به بخشی از وظایف درون سازمانی می تواند در همسویی کارکنان با اهداف سازمان و افزایش انگیزه خدمت رسانی به مردم موثر باشد.

صدیقی نیا افزود: روابط عمومی بخشی از وظایف عالی ترین مقام دستگاه را از جمله در تکریم ارباب رجوع، بازخورد گیری از برنامه ها و اجرای سیاست های دستگاه متبوع، سنجش افکار عمومی و  کارکنان و هم چنین فراهم سازی زمینه های ارتباطی مختلف بین کارکنان، مردم و مسئولین را بر عهده دارد.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی تنها یک حرفه ی تخصصی و شغل نیست گفت: روابط عمومی یک ویژگی اخلاقی است که تلاش در جهت تعمیم آن در جامعه می تواند بر نشاط  اجتماعی و موفقیت های جمعی بیافزاید.

دبیر شورای اطلاع رسانی قوه قضائیه در استان سمنان تصریح کرد: طبق آخرین نظر سنجی صورت گرفته میانگین رضایت مراجعین به دادگستری در کلیه ی حوزه های قضایی استان سمنان 62 درصد بوده است که این میزان با توجه به نوع کار دستگاه قضایی خوب بوده و جهت مطلوب شدن آن نیز تلاش می شود.

صدیقی نیا با اشاره به اینکه در سال جاری با تمرکز بر سیاستها و اهداف دستگاه قضایی که بر اساس نیازهای بومی استان سمنان تعیین شده اند، بیان کرد: قصد داریم ضمن اجرای طرح ها و برنامه های داخل سازمانی با توجه بیشتر به کارکنان و تکریم ایشان، زمینه ی خدمت رسانی بهتر به مراجعین را فراهم آوریم.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال جاری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت:  استفاده ی بیشتر از روش های اطلاع رسانی الکترونیک و فن آوری نوین در جهت کاهش هزینه های مربوط به حوزه ی تبلیغات و اطلاع رسانی قابل توجه و اهمیت است که در این راستا نیز بیش از پیش تلاش خواهد شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در سال جاری بررسی و اصلاح نحوه ی انتشار آگهی ها در حوزه های قضایی استان و افزایش نظم در این امر جهت کاهش هزینه های غیر ضروری و خارج از چارچوب های قانونی در دستور کار این دفتر قرار دارد.

27 اردیبهشت ماه به عنوان « روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» نام نهاده شده است.

 

منبع: مرآت

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد