درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 16:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23345صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 27 اردیبهشت 1395 - 06:35
هفتمین نشست روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد در یزد برگزار شد
هفتمین نشست روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان یزد به روز ارتباطات و روابط عمومی به میزبانی اداره کل امور مالیاتی استان یزد برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیر  کل امور مالیاتی استان یزد در این نشست با اشاره به گستردگی کار این مجموعه به نقش روابط عمومی در  اطلاع رسانی فعالیت ها و عملکرد این بخش به مخاطبان و مردم  را مهم ارزیابی کرد  و گفت:  تمامی افراد جامعه به نوعی مودی مالیاتی هستند و اطلاع رسانی در خصوص نحوه پرداخت  مالیات و چگونگی هزینه کرد آن ضروری است.

" سید رضا نوربخش " همچنین روابط عمومی را زبان گویا و پل ارتباطی میان دستگاه و مردم خواند و گفت: روابط عمومی هنر مرمداری است و باید بین این دو رابطه خوبی برقرار کند.

وی همچنین از راه اندازی سامانه ارتباط مردمی این اداره کل در آینده نزدیک خبر داد و گفت: شماره تماس 1526 برای این کار  در نظر گرفته شده و مردم می توانند از این طریق سئوالات خود در خصوص اظهارنامه مالیاتی طرح و پاسخ آن دریافت کنند.

وی ارتباطات رسانه ای، ارائه پیشنهادات سازنده به مدیر، دریافت پینشهادات و بررسی مسایل و مشکلات کارکنان و تلاش برای رفع آن  را از جمله وظایف روابط عمومی عنوان کرد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی هم در این نشست با ارائه گزارشی از  فعالیت های این شورا در سال 94  با قدردانی از میزبانی اداره کل امور مالیاتی،  نقش اطلاع رسانی در فرهنگ سازی پرداخت مالیات را مهم ارزیابی کرد.

احمد جعفری گفت: طی سالهای گذشته اطلاع رسانی و فرهنگ سازی خوبی در زمینه مالیات انجام شده است و با توجه به اینکه درآمدهای مالیاتی در زمینه عمران و آبادانی و ارائه خدمت بهتر به مردم هزینه می شود؛  لازم است آگاهی های مردم در این زمینه افزایش یابد.

وی همچنین با اشاره به تلاش شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاههای اقتصادی استان برای ایجاد همگرایی و هم افزایش فعالیت ها و اقدامات از برگزاری نشست مشترک اعضای این شورا با مدیران روابط عمومی بانک ها، بیمه ها و کارگزاری های بورس استان در آینده خبر داد.

در این نشست مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود در خصوص اطلاع رسانی در بخش های مختلف اقتصادی پرداختند و بر همکاری و تعامل دستگاهها در این زمینه تاکید کردند.

شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصاد و دارائی شامل اداره کل امور اقتصادی و دارائی، اداره کل گمرک استان یزد، اداره کل امور مالیاتی، شورای هماهنگی بانک ها، شورای هماهنگی بیمه ها،  بورس منطقه ای و اموال تملیکی است.

 

منبع: روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی یزد

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد