درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 14:12   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23324صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 26 اردیبهشت 1395 - 23:13
جزئیات برنامه دومین همایش و جشن روز ملی روابط عمومی اعلام شد
همایش و جشن بزرگ روز ملی روابط عمومی، 28 اردیبهشت ماه سال جاری با شعار «پیش بسوی اخلاق حرفه ای و روابط عمومی دانش محور» به همت انجمن متخصصان روابط عمومی، بنیاد رودکی، دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46تهران و موسسه کارگزار روابط عمومی در تالار وحدت برگزار می شود.
  

4 Ways to Go Beyond the Press Release in a Post Panda World image panda bear 1113tm pic 106 300x199
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  جزئیات برنامه دومین همایش و جشن روز ملی روابط عمومی که صبح فردا در تالار وحدت برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش شارا، همایش و جشن بزرگ روز ملی روابط عمومی، 28 اردیبهشت ماه سال جاری با شعار «پیش بسوی اخلاق حرفه ای و روابط عمومی دانش محور» به همت انجمن متخصصان روابط عمومی، بنیاد رودکی، دانشگاه جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46تهران و موسسه کارگزار روابط عمومی در تالار وحدت برگزار می شود.


مهدی باقریان، رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با اعلام این خبر گفت: در این مراسم علاوه بر حضور مدیران عالی رتبه و مدیران و کارگزاران روابط عمومی، از تعدادی از فعالان این عرصه تقدیر خواهد شد.

 

برنامه‌ همایش دارای شش سخنرانی در ابتدا و انتهای جلسه است. حجت الاسلام والمسلمین دکتر محسن قمی معاون ارتباطات بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب و عضو مجلس خبرگان رهبری، مهندس مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران و رییس شورای عالی استان ها،  دکتر کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس، دکتر محسن اسماعیلی استاد دانشگاه تهران  و عضو مجلس خبرگان رهبری،  دکتر امیر خجسته منتخب مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور و دکتر محمدعلی وکیلی منتخب مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از جمله سخنرانان اصلی همایش هستند.


رییس انجمن متخصصان روابط عمومی گفت: در این همایش برای دومین بار در کشور، «نشان عالی روابط عمومی» از سوی انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی به مدیران فعال و با سابقه روابط عمومی کشور اعطا می‌شود.


وی در ادامه افزود: از مهم‌ترین شاخصه‌ها و اولویت‌های تعیین شده برای اعطای نشان عالی روابط عمومی ملاک‌هایی نظیر داشتن حداقل 10 سال سابقه مدیریت در روابط عمومی، افتخارات علمی و حرفه‌ای در عرصه روابط عمومی و ارتباطات، مدرک تحصیلی مرتبط با روابط عمومی و ارتباطات، تلاش در جهت ایجاد و پیاده سازی بسترهای حرفه‌ای، حقوقی و ساختاری روابط عمومی، حضور فعال در مجامع علمی و آموزشی روابط عمومی و تولیدات علمی از قبیل کتاب، مقاله، نشریه و غیره است که توسط شورای سیاستگذاری این نشان برجسته تعیین شده است.


باقریان گفت: اجرای موسیقی سنتی از دیگر برنامه‌های این همایش است.

 

گفتنی است جشن روز ملی روابط عمومی روز سه شنبه 28 اردیبهشت از ساعت 8:30 لغایت 12:00 در تالار وحدت برگزار می گردد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد