درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 17:28   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23310صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 26 اردیبهشت 1395 - 21:59
شهردار قم: روابط عمومی نقش کلیدی در فعالیت های اجتماعی ایفا می کند
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهردار قم با صدور پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: مدیریت در کنار روابط عمومی و استفاده از ابزار ارتباطی است که می تواند ظرفیت ‌ها و توانمندی‌ های خود را نشان داده و نقش کلیدی در فعالیت های اجتماعی ایفا کند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- شهردار قم با صدور پیامی به مناسبت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: مدیریت در کنار روابط عمومی و استفاده از ابزار ارتباطی است که می تواند ظرفیت ‌ها و توانمندی‌ های خود را نشان داده و نقش کلیدی در فعالیت های اجتماعی ایفا کند.


در پیام سید مرتضی سقائیان نژاد که نسخه ای از آن روز یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: امروزه با گسترش فناوری های نوین و به تبع آن افزایش ارتباطات، جهان هستی به مثابه شهری کوچک درآمده که همه شهروندان با یکدیگر به راحتی امکان ارتباط و تبادل اطلاعات دارند و در این زمان توجه به استفاده صحیح و کارآمد از وسایل ارتباط جمعی و به کارگیری این ابزار در مسیر صحیح از اهمیت بالایی برخوردار است.


پیام ادامه یافته است: همانطور که در دنیای امروز ارکان جوامع بشری بر زیرساختی به عنوان علم ارتباطات استوار است، سازمان‌ها نیز برای موفقیت، دوام و بقای خود نیازمند استفاده از علم ارتباطات هستند و روابط عمومی ‌ها در این زمینه نقش اصلی را ایفا می کنند.


پیام حاکی است: در این راستا تعامل هدفمند و دوسویه با مخاطبان، انتقال و اشتراک اطلاعات دقیق و صحیح، دریافت اشکالات سیستم از مخاطب و رفع آنها و ارائه اطلاعات مشاوره ای برای ارتقای جایگاه سازمانی از ویژگی های اساسی روابط عمومی ‌هاست که توجه به آنها ارتقای جایگاه سطوح مدیریتی و به دنبال آن رضایتمندی مخاطب را در پی خواهد داشت.


شهردار قم با گرامیداشت 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی و با تقدیر از فعالان عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات استان قم، ابراز امیدواری کرده است: به مدد تلاش و همت آنها، شاهد ارتقای سطح رضایتمندی مردم از مجموعه مدیریت شهری همراه با ارتقای سطح خدمات شهری در جامعه و تحقق اهداف عالیه جامعه اسلامی باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد