درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 12:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند
  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23130صفحه نخست » دوشنبه، 20 اردیبهشت 1395 - 12:37
قابلیت جدید فیس‌بوک برای یافتن گروه جدید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیس بوک در حال آزمایش قابلیتی جدید است که به شما امکان می‌دهد گروه‌های بیشتری را بیابید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیس بوک در حال آزمایش قابلیتی جدید است که به شما امکان می‌دهد گروه‌های بیشتری را بیابید.

به گزارش شارا از ایسنا، اگر به دنبال راهنمایی‌های مخصوص والدین هستید یا می‌خواهید بهترین رستوران را در نزدیکی خود بیابید، گروه‌های فیس‌بوک (Facebook

Groups) برای پیدا کردن جوامع مجازی درباره موضوعات مختلف سودمند است.

با توجه به گزارشی که در وب‌سایت مشیبل آمده، حالا هم فیس‌بوک در حال آزمایش بر روی یک قابلیت جدید به اسم Discover در بخش گروه‌ها است که پیوستن به مکالمه‌ها را آسان‌تر می‌سازد.

تب جدیدی به این بخش اضافه می‌شود که به شما اجازه می‌دهد به دنبال گروه‌های باز و بسته فیس‌بوک بر حسب طبقه‌بندی بگردید، شامل گروه‌هایی که دوستان شما در آن حضور دارند و گروه‌های محلی. شما می‌توانید در این فهرست و در شهر شما، کدام بخش شما را به خود جذب می‌کند.

قابلیت Discover، شامل 25 دسته‌بندی‌ مختلف از جمله والدین، ورزش، غذا، خرید و فروش، شبکه، حیوانات و حیوانات خانگی، سرگرمی و تفریح، پشتیبانی و راحتی و سفر است. هر صفحه موضوعی گروه‌های بیشتر پیشنهادشده مبتنی بر شهرت و گروه‌هایی که شامل اعضایی است که ممکن است بشناسید را برجسته می‌کند.

پیش از این شما مجبور بودید کلیدی برای پیدا کردن گروه مرتبط کلمات کلیدی را در نوار جستجو تایپ کنید و یا منتظر بمانید تا توسط یکی از دوستانتان به این گروه‌ها دعوت شوید.

در کنار نیوزفید فیس‌بوک، گروه‌ها بیش‌ترین قابلیت مورد استفاده در اپلیکیشن فیس‌بوک هستند و حدود یک میلیارد نفر هر ماهه از این بخش استفاده می‌کنند.

در حالی که در حال حاضر تنها گروه مشخصی از افراد از این قابلیت بهره می‌برند، فیس‌بوک به وب‌سایت مشیبل گفته است که در آینده‌ای نزدیک به طور جامع‌تری گسترده می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه


  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد


  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟


  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد