درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - 22:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برگزاری بوت‌کمپ تحول در روابط‌عمومی صنایع با استفاده از هوش مصنوعی در تبریز
  وزیر علوم خطاب به روابط‌عمومی دانشگاه‌ها؛ قبل از بحرانی شدن اعتراضات دانشجویی اطلاع‌رسانی کنید
  دو بال پرواز برای موفقیت کسب‌وکارها
  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز
  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟
  گوگل از آینده هوش مصنوعی رونمایی کرد
  پیام مدیرکل روابط‌عمومی سازمان تات به مناسبت روز ارتباطات و روابط‌عمومی
  روز روابط‌عمومی مبارک
  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن
  قدرت گوش دادن فعال
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23130صفحه نخست » دوشنبه، 20 اردیبهشت 1395 - 08:43
قابلیت جدید فیس‌بوک برای یافتن گروه جدید
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیس بوک در حال آزمایش قابلیتی جدید است که به شما امکان می‌دهد گروه‌های بیشتری را بیابید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- فیس بوک در حال آزمایش قابلیتی جدید است که به شما امکان می‌دهد گروه‌های بیشتری را بیابید.

به گزارش شارا از ایسنا، اگر به دنبال راهنمایی‌های مخصوص والدین هستید یا می‌خواهید بهترین رستوران را در نزدیکی خود بیابید، گروه‌های فیس‌بوک (Facebook

Groups) برای پیدا کردن جوامع مجازی درباره موضوعات مختلف سودمند است.

با توجه به گزارشی که در وب‌سایت مشیبل آمده، حالا هم فیس‌بوک در حال آزمایش بر روی یک قابلیت جدید به اسم Discover در بخش گروه‌ها است که پیوستن به مکالمه‌ها را آسان‌تر می‌سازد.

تب جدیدی به این بخش اضافه می‌شود که به شما اجازه می‌دهد به دنبال گروه‌های باز و بسته فیس‌بوک بر حسب طبقه‌بندی بگردید، شامل گروه‌هایی که دوستان شما در آن حضور دارند و گروه‌های محلی. شما می‌توانید در این فهرست و در شهر شما، کدام بخش شما را به خود جذب می‌کند.

قابلیت Discover، شامل 25 دسته‌بندی‌ مختلف از جمله والدین، ورزش، غذا، خرید و فروش، شبکه، حیوانات و حیوانات خانگی، سرگرمی و تفریح، پشتیبانی و راحتی و سفر است. هر صفحه موضوعی گروه‌های بیشتر پیشنهادشده مبتنی بر شهرت و گروه‌هایی که شامل اعضایی است که ممکن است بشناسید را برجسته می‌کند.

پیش از این شما مجبور بودید کلیدی برای پیدا کردن گروه مرتبط کلمات کلیدی را در نوار جستجو تایپ کنید و یا منتظر بمانید تا توسط یکی از دوستانتان به این گروه‌ها دعوت شوید.

در کنار نیوزفید فیس‌بوک، گروه‌ها بیش‌ترین قابلیت مورد استفاده در اپلیکیشن فیس‌بوک هستند و حدود یک میلیارد نفر هر ماهه از این بخش استفاده می‌کنند.

در حالی که در حال حاضر تنها گروه مشخصی از افراد از این قابلیت بهره می‌برند، فیس‌بوک به وب‌سایت مشیبل گفته است که در آینده‌ای نزدیک به طور جامع‌تری گسترده می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  فرسودگی روابط‌عمومی


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد