درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:55   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23118صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 20 اردیبهشت 1395 - 10:01
مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور خبر داد:
ارزیابی علمی روابط عمومی ها در جشنواره و همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی
دانشگاه پیام نور با هدف انجام مسئولیت اجتماعی خود در حوزه ی سواد رسانه ای، شاخصه های ارزیابی میزان سواد رسانه ای روابط عمومی نهادهای دولتی، عمومی و خصوصی را تعیین خواهد کرد.
  

ارزیابی علمی روابط عمومی ها در جشنواره و همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مهندس محمد محسن صدر؛ مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور در جمع اعضای شورای برنامه ریزی جشنواره و همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی از آمادگی دانشگاه پیام نور برای ارزیابی علمی روابط عمومی نهادهای دولتی، عمومی و خصوصی خبر داد و گفت: دانشگاه پیام نور با هدف انجام مسئولیت اجتماعی خود در حوزه ی سواد رسانه ای، شاخصه های ارزیابی میزان سواد رسانه ای روابط عمومی نهادهای دولتی، عمومی و خصوصی را تعیین و بر این اساس روابط عمومی های کشور را مورد ارزیابی علمی قرار خواهد داد.

مدیر کل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با بیان این مطلب که افزایش سواد رسانه ای جامعه وظیفه ی تمامی نهادهای دانشگاهی است تاکید کرد: اگر امروز برای توسعه ی سواد رسانه ای اقدام نکنیم، بحران عجیبی کشور را فرا خواهد گرفت و زمانی خواهد رسید که دیگر دیر شده است و فرصت کافی برای انجام اقدام عملیاتی مرتبط با استفاده از فرصت های فضای مجازی و مصونیت از تهدیدهای آن را نداریم.
این عضو شورای سیاستگذاری همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی افزود: دانشگاه پیام نور آمادگی دارد با استفاده از ظرفیت اعضای هیات علمی و اساتید این دانشگاه نسبت به داوری کلیه ی آثار ارسال شده به جشنواره و همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی اقدام نماید.
محمد صادق افراسیابی؛ دبیر کل همایش سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی اقدامات دانشگاه پیام نور را در حوزه ی افزایش سواد رسانه ای دانشجویان شایسته ی تقدیر خواند و گفت: اخیرا مقام معظم رهبری در دیدار با هزاران نفر از معلمان و نومعلمان سراسر کشور بر اهمیت فراهم نمودن زمینه‌ی استفاده‌ی صحیح از فضای مجازی تاکید کردند که این امر نیازمند توسعه ی سواد رسانه ای به عنوان یک مسئولیت اجتماعی همگانی و البته اهتمام وِیژه ی دستگاه های دولتی خصوصا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.
وی تاکید کرد: بررسی های ما طی یک سال گذشته نشان می دهد دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه پیام نور و جهاد دانشگاهی در زمینه ی توسعه ی سواد رسانه ای پیش رو هستند و آماری که اخیرا توسط یکی از معاونین دانشکده ی خبر در خصوص میزان بهره مندی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی از سواد رسانه ای منتشر شد به آن معنا است که سایر دانشگاه های کشور باید بیشتر تلاش کنند والا از این دو دانشگاه و جهاد دانشگاهی عقب خواهند ماند.
افراسیابی افزود: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حمایت های پژوهشی خوبی از گسترش سواد رسانه ای در کشور داشته است و بر اساس گزارشهای ارسال شده به دبیرخانه ی دائمی همایش متوجه شدیم پژوهشکده مطالعات فرهنگی اجتماعی وزارت علوم و دانشکده ی خبر پژوهشهای مهمی را در عرصه ی سواد رسانه ای به سرانجام رسانده اند.
لازم به ذکر است همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی 20 مهر ماه در تهران برگزار خواهد شد.

 

منبع: ستاد خبری جشنواره و همایش ملی سواد رسانه ای و مسئولیت اجتماعی

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد