درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 07:05   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23114صفحه نخست » دوشنبه، 20 اردیبهشت 1395 - 09:39
جدایی مهندس خلاق واقعیت مجازی از فیس بوک
Mary Lou Jepsen رئیس واحد فناوری Oculus VR فیس‌بوک از برنامه‌های خود برای جدایی از فیس بوک و کار روی یک فناوری پزشکی به منظور کمک به مداوای بیماران خبر داده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، Mary Lou Jepsen رئیس واحد فناوری Oculus VR فیس‌بوک از برنامه‌های خود برای جدایی از فیس بوک و کار روی یک فناوری پزشکی به منظور کمک به مداوای بیماران خبر داده است. به گزارش وال استریت، این تحول ضربه سختی به برنامه‌های فیس بوک برای ساخت هدست‌های واقعیت مجازی وارد خواهد کرد. این در حالی است که رقبای فیس بوک مانند مایکروسافت، گوگل، اچ تی سی و.... به سرعت برنامه‌های خود را در این زمینه به پیش می‌برند. فیس بوک کمتر از یک سال قبل این زن مخترع را که در آزمایشگاه پیشرفته گوگل کار می‌کرد، به استخدام خود درآورده بود. Mary Lou قبل از پیوستن به گوگل سه شرکت را تاسیس کرده و فناوری‌های نوینی را برای استفاده در نمایشگرها ابداع کرده بود. وی یکی از مبدعان برنامه ناموفق یک لپ تاپ برای هر کودک است که در قالب آن قرار بود لپ تاپ‌های ارزان قیمت در میان میلیون‌ها کودک در کشورهای در حال توسعه توزیع شود.Mary Lou خود تصریح کرده که بعد از ترک فیس بوک به دنبال ابداع فناوری تصویربرداری جدیدی برای مداوای بیماران است. فیس‌بوک در سال 2014 با پرداخت 2 میلیارد دلار شرکت Oculus را که هدست‌های واقعیت مجازی عرضه می‌کند خریداری کرد و در ماه‌های اخیر فعالیت‌های خود را در این زمینه شدت بخشیده بود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3760

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد