درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 خرداد 1403 - 01:33   

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری
  نوآوری در هولوگرام‌ها پتانسیل‌های هیجان‌انگیزی را به ارمغان می‌آورد
  چالش بازاریابی: از رقابت پیشی بگیرید
  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود
  آینده روابط‌عمومی: سفری به دنیای فناوری، محتوا و تعامل
  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 23114صفحه نخست » دوشنبه، 20 اردیبهشت 1395 - 09:39
جدایی مهندس خلاق واقعیت مجازی از فیس بوک
Mary Lou Jepsen رئیس واحد فناوری Oculus VR فیس‌بوک از برنامه‌های خود برای جدایی از فیس بوک و کار روی یک فناوری پزشکی به منظور کمک به مداوای بیماران خبر داده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، Mary Lou Jepsen رئیس واحد فناوری Oculus VR فیس‌بوک از برنامه‌های خود برای جدایی از فیس بوک و کار روی یک فناوری پزشکی به منظور کمک به مداوای بیماران خبر داده است. به گزارش وال استریت، این تحول ضربه سختی به برنامه‌های فیس بوک برای ساخت هدست‌های واقعیت مجازی وارد خواهد کرد. این در حالی است که رقبای فیس بوک مانند مایکروسافت، گوگل، اچ تی سی و.... به سرعت برنامه‌های خود را در این زمینه به پیش می‌برند. فیس بوک کمتر از یک سال قبل این زن مخترع را که در آزمایشگاه پیشرفته گوگل کار می‌کرد، به استخدام خود درآورده بود. Mary Lou قبل از پیوستن به گوگل سه شرکت را تاسیس کرده و فناوری‌های نوینی را برای استفاده در نمایشگرها ابداع کرده بود. وی یکی از مبدعان برنامه ناموفق یک لپ تاپ برای هر کودک است که در قالب آن قرار بود لپ تاپ‌های ارزان قیمت در میان میلیون‌ها کودک در کشورهای در حال توسعه توزیع شود.Mary Lou خود تصریح کرده که بعد از ترک فیس بوک به دنبال ابداع فناوری تصویربرداری جدیدی برای مداوای بیماران است. فیس‌بوک در سال 2014 با پرداخت 2 میلیارد دلار شرکت Oculus را که هدست‌های واقعیت مجازی عرضه می‌کند خریداری کرد و در ماه‌های اخیر فعالیت‌های خود را در این زمینه شدت بخشیده بود.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – شماره 3760

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد